Praktijkverhalen gezocht voor Topic of the Year-boek

Door Jan Roekens | 06-08-2024

Het Data & Insights Network brengt jaarlijks een Topic of the Year-boek uit. Dit jaar is het topic: Insights for Sustainable Marketing and Consumer Behavior. In het boekje schrijven de drie genomineerden voor de D&IN Insights Scientist Award 2024 een hoofdstuk. Daarnaast is er ruimte voor nog twee of drie leuke praktijkverhalen. Wie doet er mee?

Het opnemen van een praktijkverhaal is een uitgelezen kans om een bedrijf op een positieve manier voor het voetlicht te brengen. Het boekje wordt uitgegeven in pdf-vorm en gemaild naar alle D&IN-leden.

De bijdrage moet gaan over duurzaamheid: wat doet jouw bedrijf hieraan, hoe dragen inzichten van consumenten hieraan bij? Het kan in het Nederlands of Engels worden geschreven en het mag maximaal 2500 woorden bevatten. De tone of voice mag best populair zijn. Het verhaal moet zijn gebaseerd op eigen onderzoek en dient te beginnen met een korte samenvatting (van maximaal 100 woorden). Het bevat verder een korte intro, een hoofdtekst en een conclusie.

Lever rond 1 september te tekst aan (in Word), maar meld je interesse eerst aan bij awards@dinetwork.nl.

 

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?