Lars de Vries (foto) is per 1 februari gestart als Business Director Partnership & SaaS bij Validators. Hij gaat leidinggeven aan het team dat zich richt op partners, waaronder (internationale) bureaus en educatie. Daarnaast treedt hij toe tot het leiderschapsteam van Validators. Lars de Vries was hiervoor werkzaam bij Nielsen.
▼
Lars de Vries heeft 25 jaar ervaring in de media- en reclamebranche en hij was als ondernemer betrokken bij opzetten van media-techbedrijf AdFact.
‘Met de komst van Lars hebben we een leider gevonden die onze partnerships met bureaus verder kan ontwikkelen’, zegt Martin Leeflang, CEO van Validators. ‘Met zijn ondernemersinstelling en creativiteit is Lars uitstekend in staat onze zelfontwikkelde research-validatiesoftware te laten gebruiken door partners zoals media-, reclame- en onderzoeksbureaus, en onderwijsinstellingen. Daarmee spelen Lars en zijn team een sleutelrol in onze ambitie om de (internationale) markt te bedienen met state-of-the-art onderzoek, en schaalbare research-technologie voor derden beschikbaar te maken.’
Lars de Vries: ‘Ik ken Validators al 12 jaar, eerst als klant bij AdFact en later bij Nielsen. Ik ben altijd geïnspireerd geweest door de innovatiedrift van Validators, vooral door de recente ontwikkelingen in AI-toepassingen zoals Share of Content en feit dat Validators zijn eigen software door partners wil laten gebruiken. Mijn eigen passie voor vernieuwing en het maken van impact in zowel de organisatie als het vakgebied sluiten naadloos aan bij de visie van Validators.’