Markteffect, onderdeel van The Relevance Group, heeft per 1 februari veranderingen doorgevoerd in het directieteam. Verder is Markteffect Platinum Partner van MIE’25, op 18 en 19 maart in Amersfoort, waar het ook presentaties verzorgt.
▼
Nieuwe rol voor oprichter Hesam Fahimi
Hesam Fahimi, (mede-)oprichter en voormalig CEO van Markteffect, krijgt een nieuwe positie binnen de organisatie. Hij wordt CEO van The Relevance Group Benelux, waar hij zich richt op de synergie tussen bestaande bedrijven binnen de groep. Daarnaast zal hij zich bezighouden met de acquisitie van nieuwe bedrijven, waarmee het productaanbod verder versterkt wordt.
Boj Nefkens benoemd tot Managing Director
Boj Nefkens, die de afgelopen zeven jaar als Commercieel Directeur onderdeel was van de directie, treedt aan als Managing Director. Hij zal de algehele leiding van Markteffect overnemen van Fahimi. ‘De beschikbaarheid van hoogwaardige data en vooruitstrevende technologieën transformeert de marktonderzoekswereld. Marktonderzoekbureaus en data-tech-bedrijven groeien steeds meer naar elkaar toe. Wij geloven dat de toekomst ligt in de synergie van deze disciplines. Ik kijk ernaar uit om samen met ons geweldige team van meer dan 120 professionals deze veelbelovende koers voort te zetten.’
Thomas Huigen versterkt directie als Commercial Director
Thomas Huigen, voorheen Commercieel Manager, volgt Boj Nefkens op als Commercial Director en treedt toe tot de directie. In deze rol zet hij zich in om Markteffect commercieel verder te laten groeien met nieuwe producten en diensten, in samenwerking met partners binnen de groep. ’De afgelopen jaren hebben we enorm hard gewerkt om innovatieve nieuwe oplossingen te kunnen bieden. Ik kijk ernaar uit om met deze oplossingen onze klanten nog betere inzichten te leveren. Uiteindelijk draait het allemaal om relevantie.’’
Peter van de Vijver blijft Research Director
Peter van de Vijver completeert de driekoppige directie van Markteffect in zijn rol als Research Director: ‘De focus ligt volledig op het voorzien van onze opdrachtgevers met waardevolle inzichten en het waarmaken van daar waar Markteffect voor staat: Relevantie, Relatie en Resultaat.’
Platinum Partner van het MIE
Markteffect is aanwezig op MIE’25, op 18 en 19 maart in Amersfoort, waar zowel Markteffect als Techonomy verschillende user cases presenteren over AI, hyperpersonalisatie en martech in relatie tot het verhogen van omzet en engagement. Markteffect is Platinum Partner van het MIE.