NMO Online presenteert nieuwe fase op 8 mei

Door Jan Roekens | 01-05-2025

Op donderdag 8 mei a.s. introduceert NMO Online een nieuwe fase in het online bereiksonderzoek. Deze fase is een volgende stap in de ambitie om te komen tot één marktstandaard voor het meten en rapporteren van website- en appbezoek. 

De nieuwe fase houdt in dat er een uitbreiding plaatsvindt van de dataset van web- en apptitels. Het betreft titels van mediamerken die naast de huidige dataset aan titels relevant zijn voor de Nederlandse markt. Hiermee krijgen adverteerders, mediabureaus en de deelnemende publishers een nog completer en representatiever beeld van de online mediaconsumptie in Nederland.

De presentatie van het nieuwe NMO Online vindt plaats bij Kantar Media in Amsterdam op donderdag 8 mei a.s. van 15.30 tot 16.30 uur. Wie erbij wil zijn moet zich nog vandaag aanmelden (maar het aantal plaatsen is beperkt). Klik hier om je aan te melden.

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?