Terwijl heel Nederland geniet van het mooie weer, zetten wij de puntjes op de i
Nog 3 weken en dan is het al zover! Op donderdag 3 september valt de 1e editie in je mailbox. Een geheel nieuwe opzet, in het gedachtengoed van Clou en ClouToday, onder een nieuwe naam. Vanaf dan heb je overal en altijd toegang tot het laatste nieuws op het gebied van data science, analytics en insights.
Via onze websites en sociale kanalen. Een centrale plek met alle kennis en ontwikkelingen in ons vakgebied.
Heb je zelf interessante content?
Aarzel niet en stuur je bijdrage naar redactie@cloutoday.nl. Denk bijvoorbeeld aan personeelswisselingen, introducties van nieuwe tools, onderzoekuitkomsten etc.
Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur
Deze artikelen vind je vast ook interessant
Virtuele influencers – nieuwe trend in marketing
In de afgelopen acht jaar heeft Miquela Sousa, beter bekend als Lil Miquela (@lilmiquela), de harten van meer dan tweeënhalf miljoen Instagram-volgers veroverd. Maar er is iets bijzonders aan de hand: in tegenstelling tot de meeste van haar influencer-collega’s is Lil Miquela geen mens – ze is een virtuele influencer. Zeph van Berlo en Priska…
Arjen Pomper algemeen directeur Nationaal Media Onderzoek
Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper (foto) aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op die als kwartiermaker een cruciale rol heeft gespeeld in de oprichting en de succesvolle lancering van NMO. Schoonderbeek zal tot uiterlijk eind februari 2025 binnen NMO actief blijven voor de overdracht aan Pomper. ▼ Met de…
Markteffect en DirectResearch samen verder als Markteffect
Per 1 januari 2025 gaan zusterondernemingen Markteffect (Eindhoven) en DirectResearch (Amsterdam) samen verder onder de naam Markteffect. Sinds 2019 is er tussen beide bedrijven al een steeds intensievere samenwerking. ▼ Markteffect werd opgericht in 2007 en groeit sindsdien gestaag. In 2019 werd DirectResearch als zelfstandig merk toegevoegd aan de Markteffect Research Group. ‘Het is een…