Customer Experience Management in coronatijd

Door Jan Roekens | 03-06-2020

Wat doet de coronacrisis nu en later met Customer Experience Management? Volgens prof.dr. Ed Peelen, bijzonder hoogleraar op de Universiteit van Amsterdam, heeft CX Management ‘de wind in de zeilen’ zo schrijft hij in zijn blog.


Crises kunnen een vakgebied in bloei een zet in de rug of een doodslag geven, of van ontwikkelingsrichting doen veranderen. De financiële en economische crisis van 2008 heeft veel bedrijven teruggeworpen; eerst moest op de kosten worden gelet. Voor zover nodig moest het accent op aandeelhouderswaarde wel worden verkleind, ten gunste van klanten, maar de ruimte voor innovatie was in veel gevallen in de eerste jaren na 2008 beperkt. Gaat dit nu weer zo zijn? Waarschijnlijk niet; althans niet wat betreft Customer Experience Management, aldus prof.dr. Peelen.

Lees verder>>
Bron: Underlined, juni 2020

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?