Floor Werkhoven junior consultant MWM2
MWM2 heeft zich versterkt met Floor Werkhoven (25) als junior consultant voor het team Research Communities. Ze studeerde in 2019 af aan de Universiteit van Amsterdam, richting Communicatiewetenschappen, en heeft haar tijdens haar studie gewerkt als public relations assistent.
Binnen het team van MWM2 Research Communities gaat Floor Werkhoven zich o.a. bezighouden met het opzetten en uitvoeren van online kwalitatief onderzoek. Zij gaat werken voor opdrachtgevers als Belastingdienst, Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap en DPC.
Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur
Deze artikelen vind je vast ook interessant
Jori van de Spijker benoemd tot Global Head of Brands & Communication DVJ Insights
DVJ Insights kondigt de promotie aan van Jori van de Spijker tot Global Head of Brands & Communication. Het gaat hier om een nieuwe functie. De benoeming maakt deel uit van het streven van DVJ Insights om de domeinexpertise te verdiepen en het leiderschapsteam te versterken. DVJ Insights breidt snel uit, met een verdubbeling van…
Jürgen Warnecke benoemd tot teamleider Financial Services bij Ipsos I&O
Ipsos I&O heeft voormalig Manager Human Data & Insights van Aegon Jürgen Warnecke benoemd tot teamleider Financial Services. Jürgen Warnecke heeft 25 jaar ervaring in marktonderzoek en data-analyse. Hij werkte voor global insights agency SKIM en voor KPN, en stapte vervolgens over naar verzekerings-, pensioen- en bankbedrijf Aegon, waar hij de afgelopen tien jaar verantwoordelijk…
Nieuwe voorzitter en directeur voor VINEX
Wisselingen bij VINEX, de opdrachtgever voor het online bereiksonderzoek. Carla der Kinderen (RTL / Ad Alliance) neemt de voorzittersrol over van Rien van Beemen (Mediahuis). Joris van Lierop wordt de nieuwe directeur van VINEX. Hij neemt deze positie over van Karin Schut, een van de grondleggers van het nieuwe bereiksonderzoek. Nu de nieuwe NMO-organisatie in…