Daily Data Bytes vanaf nu twee keer per week
De eerste vier maanden van Daily Data Bytes zitten erop, en omdat we zien dat de artikelen en berichten de lezers weten te vinden, is het tijd voor de volgende fase. En, vooruit, we zijn het ook een beetje aan onze naam verplicht, hoewel je elke dag op onze website terechtkunt, en dus sturen we je vanaf deze week op dinsdag én donderdag een nieuwsbrief. Reactie terugsturen mag, graag zelfs: redactie@dailydatabytes.nl.
Nu we je hier toch treffen: ga meteen naar www.moawards.nl. Je kunt vanaf 11 januari bureaus en vakgenoten voordragen voor een vijftal awards. Grijp die kans!
Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur
Deze artikelen vind je vast ook interessant
De wereldwijde branche blikt terug. Hoe was 2024?
Wat tekent het jaar 2024? Tot welke inzichten zijn we gekomen in het vak? Draait het allemaal om AI of zijn er nog meer mooie dingen gebeurd? Crispin Beale, CEO van Insight250, gooide voor insightsassociations.org wereldwijd een vangnet uit met de vraag ‘Welke belangrijke lessen heeft onze sector dit jaar geleerd?’ We presenteren een selectie…
Podcastserie Snoek op Zolder, in gesprek met AI-startups
Ontwikkelen en behouden van een goed kennisniveau over AI is noodzakelijk voor Nederland. Maar waar staan we met AI? In de podcastserie Snoek op Zolder van Nationaal Innovatie Centrum Artificial Intelligence en de NL AIC ging Hennie Huijgens het afgelopen jaar in gesprek met startups die hun ervaringen met de praktijk van AI delen. ▼…
Sterkere creaties met Predictive AI
In het huidige dynamische medialandschap zijn bedrijven voortdurend op zoek naar manieren om de kracht van hun campagne te verbeteren. Sterke creaties hebben een multiplier-effect van meer dan 3,5 keer op impact van campagnes. Jori van de Spijker, Head of Brand & Communication bij DVJ Insights, schreef er een blog over. ▼ Bij DVJ Insights…