MWM2 heeft per 1 januari jl. Marjolein Eigenfeld (38) benoemd tot nieuw lid van het management. Zij wordt eindverantwoordelijk voor Community-, Kwalitatief- en UX-onderzoek.
Na haar master sociologie ging zij werken bij Motivaction. Zij specialiseerde zich onder andere in het onderzoeken van doelgroepen die ‘moeilijk bereikbaar’ zijn. In 2017 maakte ze de overstap naar MWM2 waar zij sinds maart 2018 leiding geeft aan het kwalitatieve team.
Als manager zorgde Marjolein Eigenfeld voor vernieuwing in kwalitatieve methoden en technieken. Zo zette MWM2 al ruim voor het coronatijdperk video-interviewtechnieken in om doelgroepen te bereiken die niet op locatie kunnen of willen komen.
Als aanvulling op full-service kwalitatieve onderzoekstrajecten verzorgt de afdeling nu ook vaker workshops en trainingen om organisaties te helpen de impact van resultaten te vergroten.
Marjolein Eigenfeld ziet haar benoeming als een erkenning van het belang dat MWM2 hecht aan kwalitatieve inzichten.