Voor veel bureaus zijn dit uitdagende tijden omdat Face-to-Face onderzoek moeilijker of zelfs onmogelijk wordt gemaakt door COVID-19. Niet alleen deelnemers zijn bezorgd, opdrachtgevers vragen ook om alternatieven.
CMNTY ondersteunt bureaus en bedrijfsonderzoekers al meer dan een decennium bij het uitvoeren van online kwalitatief onderzoek. Door innovatieve software, maar ook door ondersteuning bij strategie, ontwerp, moderatie en analyse.
Thuis online
Het online brengen van kwalitatief onderzoek biedt kansen. Respondenten delen hun feedback, verhaal of ideeën vanuit hun eigen huis in veel gevallen net zo gemakkelijk als bij traditioneel kwalitatief onderzoek. Vaak is de verzamelde input zelfs veel rijker!
Partnership met Dynata
Recentelijk is CMNTY een partnership aangegaan met Dynata, ’s werelds grootste first-party data- en insights platform. De samenwerking biedt onderzoekers een one-stop-shop voor het rekruteren en beheren van communities op CMNTY’s platform gecombineerd met Dynata’s 62 miljoen consumenten en zakelijke professionals.
Unieke kansen
Vooral op dit moment is het van het grootste belang om uw publiek te bereiken en verbonden te blijven met hun behoeften, wensen en zorgen. Begin daarom direct met CMNTY en doe o.a.:
- Customer Journey onderzoek via Digital Journals
- Innovatie en co-creatie via Online Challenges en MoodBoards
- Verpakkingsonderzoek via HeatMaps
- Diepte-interviews via Chats en Forums
- Mobiele Etnografie via Foto- en Video-opdrachten
Speciale actie
Om de onderzoekswereld te ondersteunen, geeft CMNTY in de maanden maart en april twee keer zoveel onderzoekstijd voor dezelfde prijs. Dus een platform-licentie van 1 maand geeft u 2 maanden. 2 maanden geeft u 4 maanden, enzovoorts. Starten kan al binnen één werkdag!
Neem direct contact met ons op voor een voorstel. Meer informatie www.cmnty.com.
Voorwaarden: De actie geldt alleen voor nieuwe projecten.