Ga tijdens Road to MIE mee op een reis door de wereld van neuromarketing. Tom van Bommel en Tim Zuidgeest staan aan de wieg van een van de snelst groeiende neuromarketingbedrijven van Nederland, Unravel Research. Bekende merken zoals Heineken, Albert Heijn en Nutricia helpen ze om meer inzicht te krijgen in waarom de consument z’n portemonnee trekt. Tijdens Road to MIE nemen ze je graag mee op een trip in het onbewuste brein van jouw (website) bezoeker!
11 mei 09.00 uur: The Subconscious Shopping Trip
What pulls a customer into an aisle toward a specific product? What determines whether a sign is seen or – more likely – completely missed? In other words: which psychological triggers make the cash register ring? Neuromarketing expert Tom van Bommel takes you along a shopping trip through the subconscious. You’ll discover the latest insights on how customers truly behave and decide, mixing cutting edge studies with findings from Unravel’s own lab.
Schrijf je in
26 mei 09.00 uur: Zo kruip je écht in het brein van je (website) bezoeker
Wist je dat banner-blindness ook al voorkomt in promotionele emails? Ontdek hoe een kijkje in het brein je helpt om de onbewuste hobbels naar in de customer journey weg te nemen. Ga mee op reis door de wereld van neuromarketing en usability. Tim Zuidgeest onthult hoe je hersenwetenschap kunt gebruiken om meer breinvriendelijke websites, verleidelijke advertenties en overtuigende emails te maken. Ontdek de nieuwste inzichten uit neuromarketing usability onderzoek en online beïnvloeding!
Schrijf je in
Discover M(I)E: Duik in het Road to MIE-programma en laat je verrassen! 54 gratis sessies op het gebied van Insights, Data Analytics en Data Science. Schrijf je nu in op mie.nl!
It’s all about insights.