Fleur Prooij, MARE & Jorn Agterberg, Qmusic

Discover M(I)E – Qmusic radio: a consumer engagement success story

Door Jan Roekens | 17-05-2021

Betekenisvol zijn is altijd al doorslaggevend geweest voor de keuze van de consument voor een bepaald merk. En dat is in deze onzekere tijden alleen nog maar belangrijker geworden.

Het geheim van Qmusic zit in de luisteraar altijd centraal stellen, in álles wat ze doen. En daar gaan ze ver in! Recentelijk dook het Q-team, samen met bureau MARE, op een unieke manier in de leefwereld van de luisteraars. Dat leverde in 2020 mooie inzichten, prijzen én het marktleiderschap voor Qmusic op.

Jorn Agterberg, Marketing Manager Qmusic, heeft een passie voor radio en verhalen vertellen. Die twee liefdes kan hij perfect combineren in zijn functie als marketingmanager bij radiostation Qmusic, waar hij dit jaar 10 jaar werkt.

Fleur Prooij, Insight & Communities MARE, is gefascineerd door menselijk gedrag en de psychologie die daar vaak aan ten grondslag ligt. Kwalitatief onderzoek geeft haar de kans om dicht op de huid van consumenten te kruipen. Als dé community-expert bij MARE deed zij dit voor Qmusic op innovatieve wijze.

Ontdek alles over deze success-story tijdens de Road to MIE-sessie op 27 mei om 12.30 uur.

Meer weten en inschrijven voor deze Road to MIE-sessie.

 

It’s all about insights.
Volg M(I)E! op LinkedInTwitterInstagramFacebook

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?