Stichting Adverteerders Nederland (SAN) en MetrixLab hebben een meta-studie uitgevoerd waarin een selectie ingezonden SAN campagnes werden onderworpen aan een innovatieve, AI-gedreven creatieve evaluatie. De centrale vraag was: in hoeverre kan AI de effectiviteit van reclame-uitingen voorspellen en daarmee winnende SAN-accenten onderscheiden? Heeft de merkenbouwer met artifical intelligence een nieuw instrument in handen om creatief topwerk te beoordelen?
Ontdek het tijdens de Road to MIE-sessie van Ron Schneider en Andy Santegoeds op 8 juni om 09.00 uur.
SAN: ‘Met het SAN-archief van 4500 cases hebben we een unieke verzameling van het beste campagne- en advertentiewerk uit Nederland. Naast het vieren van het beste werk door middel van de SAN Accentenverkiezing willen we kennis delen en daarmee vakgenoten inspireren. Dit doen we ook via de samenwerking met MetrixLab. Uniek om samen te ervaren hoe AI winnend werk zou waarderen.’
Meer informatie en inschrijven
It’s all about insights.
Volg M(I)E! op LinkedIn • Twitter • Instagram • Facebook