Bestuur Reframe kondigt nieuwe plannen aan

Door Jan Roekens | 14-11-2023

Reframe, een initiatief van ADCN en VIA en ontstaan uit het Dutch Marketing Diversity, kondigt een herlancering en de nieuwe plannen aan. De stichting zet zich in om diversiteit en inclusie te versnellen in de marketingcommunicatie-industrie en zo bij te dragen aan een inclusievere samenleving.

Afgelopen donderdag 9 november organiseerde de stichting de eerste ‘Reframedag’, waar het opzetten en integreren van initiatieven vanuit een gezamenlijk belang onderwerp was. De dag werd georganiseerd in samenwerking met ADCN, BvA, VIA, Dutch Digital Design, Plus Plus One, Data & Insights Network, Raw en Stichting Studiezalen.

Verbindingen

Reframe wil de transformatie versnellen door projecten op te starten met bestaande (branche-)organisaties. Aangaan van verbindingen staat centraal: tussen de organisaties en met de community van DEI-experts rondom Reframe. De stichting hanteert vier pijlers: Research, Talent, The Work & Education. Doel is dat nieuwe initiatieven onderdeel worden van de bestaande organisaties en structuren in het reclamevak.

Naast deze eerste initiatieven heeft Reframe onder meer partnerships met Springbok, Unilever en Ad Alliance. De twee laatste zijn ook sponsorpartners van Reframe.

Bestuur

Het huidige bestuur van Reframe bestaat uit Ahmed Ait Moha, Anna Maria Vujinovic, Baba Touré, Dinesh Sonak, Jamal Jama, Nicole van der Burgh, Niem Tewarie en Remco Dongor.

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?