Charida Dorder wint PIM Marketing Literatuur Prijs met AI in Marketing

Door Jan Roekens | 30-11-2023

De Marketing Literatuur Prijs 2023 van Platform Innovatie in Marketing (PIM) gaat dit jaar naar AI in Marketing van Charida Dorder. De vakjury beoordeelt dit als het meest vernieuwende en relevante boek. Het is een wake-up call en een AI-praktijkhandleiding ineen.

AI in Marketing werd door de jury beoordeeld als het meest vernieuwende, inspirerende en relevante marketingboek van het afgelopen jaar. Het boek gaat over de vraag hoe je AI inzet.

De jury over AI in marketing: ‘Charida’s boek neemt eventuele angst voor AI weg. Het laat zien dat artificiële intelligentie een enorm sterk instrument kan zijn voor de marketeer. AI helpt bijvoorbeeld met onderzoek, klantrelaties, marktanalyse, marketingplannen, campagnes en ga maar door. Het boek is een wake-up call. Het geeft veel praktische handvatten en je krijgt zin om zelf professioneel met AI aan de slag te gaan.’ Een absolute must-read!’

Charida Dorder op Marketing Insights Event 2024

Charida Dorder zal een belangrijke rol spelen op het aankomende Marketing Insights Event (MIE) 2024.

Het MIE, dat op 13 en 14 maart 2024 haar 22ste editie viert, heeft als thema ‘The Art of Data & Insights’. Er zijn meer dan 80 sessies, waaronder workshops, Silent Seminars, Round Tables en Masterclasses. Deze sessies zullen onderwerpen omvatten als Insights, Data-Science, Data-Analytics, AI, waarmee het MIE het grootste data & insights event van de Benelux is.

Tijdens MIE 2024 zal Charida Dorder haar expertise en inzichten delen met meer dan 1.500 professionals, waaronder (digital) marketeers, data-scientists en -analisten, strategen en researchers.

Het complete programma van het MIE wordt eind januari bekendgemaakt.

Blijf op de hoogte via https://datainsightsnetwork.nl/events/mie24/

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?