Het MOA Trendrapport dat in december jl. in MarketingTribune verscheen en waarover we publiceerden in Daily Data Bytes krijgt een correctie. Wat blijkt: Epiphany had de vragenlijst gemist die de MOA naar de bureaus uitstuurt en waarop het Trendrapport is gebaseerd. En dat is jammer, want wat blijkt: het bureau, dat toch al groeide, werd in 2020 nog veel groter. Het verdient op basis van FTE’s een plaats in de top 20: nummer 15, om precies te zijn. En dat heeft ook consequenties voor de deellijsten. Zo’n groei gaat het bureau ook niet in de koude kleren zitten. Vandaar de verhuizing naar de Grote Bickersstraat eind 2020. Daar waar ooit NIPO, TNS en Kantar waren gevestigd, werkt het bureau nu hard aan verdere groei op het kruispunt van onderzoek en strategie. Voor de volledigheid vindt u hier de nieuwe versie van het Trendrapport 2020.
Gerelateerde bytes
Onderzoek | 23 maart 2023
NMO publiceert Mediatrends 2022
Actueel | 23 maart 2023
De bank in je achterzak -trends in de financiële sector
Actueel | 23 maart 2023