Data & Insights Event MIE ’24 op 13 en 14 maart a.s.

Door Jan Roekens | 21-12-2023

Op 13 en 14 maart 2024 presenteert het Data & Insights Network de state of the art van het vak tijdens de 22ste editie van het MIE. In zo’n 80 sessies met topsprekers, en in prikkelende workshops, Silent Seminars, Round Tables en Masterclasses kom je alles te weten over insights, data-science, data-analytics en AI.

Ben je Data Lead, Data Engineer, (Data-Driven) Marketer, Business Translator, of een Insights Professional die geïnteresseerd is in de nieuwste trends op het gebied van Data Engineering, Machine Learning Models, en Data Analytics voor marktonderzoek, kom dan naar MIE’24!

De topics van MIE’24 zijn Advanced analytics | Algorithm & standards | Analytic tools | Artificial Intelligence (AI) | Byron Sharp’s vision | Brand purpose | Change management | CRO | Customer Journey | Dashboarding | Data visualization | Digital & Web analytics | GenZ | Marketing Mix ROI | Neuromarketing | Privacy & Protection (GDPR) | Social media analytics | The Science of Data & Analytics | Up Next in CX/UX.

Spreken op het MIE? Reageer dan snel (voor 31 december) en download het inschrijfformulier hier.

Sponsoring en beursvloer

Ben je geïnteresseerd in deelname aan het MIE als sponsor of standhouder, of heb je daar vragen over? Neem dan contact op met Tjitske Buurman via 020 – 581 07 16 of tjitske@dinetwork.nl | Download de MIE’24 sponsorkaart hier

Het complete MIE-programma zal eind januari bekend worden gemaakt, dus stay tuned!

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?