Jeannette van der Rhee en Arjan Veninga, InSites Consulting

Discover M(I)E – Culture + Trends NL anno 2021. Welke zijn er wat kun je ermee?

Door Jan Roekens | 25-05-2021

2020 was het jaar van de veranderingen! Maar welke veranderingen in consumentengedrag zijn blijvend? En hoe kun je hier als merk snel en krachtig op inspelen?

Tijdens deze roadtrip ontdek je de belangrijkste trends in Nederland. Van heel persoonlijk en dichtbij zoals ‘at home pleasure’ tot groot en disruptief zoals ‘disentangling taboos’. Hoe kun je hier als merk succesvol op inspelen?

Nieuwsgierig? Arjan Veninga en Jeannette van der Rhee van InSites Consulting nemen je graag mee op reis tijdens hun Road to MIE-sessie op 02 juni om 16.30 uur.

It’s all about insights.
Volg M(I)E! op LinkedInTwitterInstagramFacebook

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?