Jeroen Spetter van Ruigrok NetPanel, Cathelijne Hamilton – Bouman

Discover M(I)E – De reis van Simon Lévelt: Hoe onderzoek bijdraagt aan de groei van een sterk merk

Door Jan Roekens | 10-05-2021

Al bijna 200 jaar vormen koffie en thee de passie van speciaalzaak Simon Lévelt. Het familiebedrijf is trots op de rijke familiegeschiedenis die hen maakt tot wie ze zijn. De laatste jaren staan in het teken van ontwikkeling van positionering, marketing en strategie om de formule klaar te maken voor de toekomst. Zo leveren bijvoorbeeld consumenteninzichten een belangrijke bijdrage aan de bouw van dit sterke merk.

Nieuwsgierig? Cathelijne Hamilton – Bouman van Simon Lévelt en Jeroen Spetter van Ruigrok NetPanel nemen je graag mee op reis tijdens hun Road to MIE-sessie op 1 juni om 09.00 uur.

Meer weten

It’s all about insights.
Volg M(I)E! op LinkedInTwitterInstagramFacebook

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?