Mike Baardman (Coop Supermarkten) en Els van der Velden (Motivaction)

Discover M(I)E – Hoe Coop het verschil maakt

Door Jan Roekens | 24-05-2021

Coop Supermarkten maakt graag het verschil richting klanten. Hoe zorgt Coop ervoor om ook in de toekomst het verschil te maken door de huidige doelgroep te behouden én nieuwe shoppertypen aan te spreken?

Tijdens deze Road to MIE-sessie op 31 mei leer je hoe je door middel van op Mentality Shoppermodel gebaseerde persona’s inzicht krijgt in wat je doelgroep beweegt, zodat je de juiste groeistrategie kunt bepalen.

Els van der Velden (Motivaction) en Mike Baardman (Coop Supermarkten) laten je zien hoe Coop dankzij Motivaction hun persona’s scherp voor ogen hebben gekregen en deze echt zijn gaan leven binnen de organisatie. Ook ontdek je hoe zij bovendien een belangrijk onderdeel zijn gaan vormen van de Coop-groeistrategie.

Nieuwsgierig? Schrijf je nu gratis in voor deze Road to MIE-sessie op maandag 31 mei om 09.00 uur. Een goed begin van de week!

Meer informatie en inschrijven

It’s all about insights.
Volg M(I)E! op LinkedInTwitterInstagramFacebook

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?