Pauline Bron, NS

Discover M(I)E – NS verbetert integraal customer én employee experience

Door Jan Roekens | 03-05-2021

Reizigerstevredenheid, medewerkerstevredenheid en gastvrijheid zijn belangrijke thema’s voor NS. Aan de hand van een speciaal programma, met focus op onder andere customer journeys en de inzet van Gidsende Principes, is de laatste jaren hard gewerkt aan het verhogen van de customer én employee experience. De resultaten zijn indrukwekkend: dankzij het programma is een flinke sprong in reizigers- en medewerkerstevredenheid gerealiseerd.

Wil je ook van de NS-aanpak leren? Pauline Bron van NS en Stephan van Slooten van Altuïtion vertellen je alles tijdens hun Road to MIE-sessie op 11 mei om 09.00 uur.

Bekijk de trailer van deze lezing:

 

It’s all about insights.
Volg M(I)E! op LinkedInTwitterInstagramFacebook

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?