Edgar de Beule, Markteffect

Discover M(I)E: Wat hebben Tony’s Chocolonely, Vomar en de bitcoin met elkaar gemeen?

Door Jan Roekens | 07-04-2021

Je ziet ze alle drie terug tijdens Road to MIE in gezelschap van Markteffect, Bureau van het Jaar 2020. Interessante gesprekken die je zeker niet wilt missen en waar je je nu gratis voor kunt inschrijven.

10 mei 09.00 uur: Tony’s Chocolonely: De visie en drive achter het succes

Een open gesprek over purpose, ondernemen en groei tussen Ynzo van Zanten (Tony’s Chocolonely) en Edgar de Beule (Markteffect). Hoe kan een winstgevende organisatie financieel succes als middel zien en niet als doel? Schrijf je in!

12 mei 16.30 uur: Hoe je als regionale speler kunt opvallen én relevant kunt blijven ondanks al het ‘reclamegeweld’ van de landelijke partijen

Vomar is al vier jaar op rij autonoom de snelst groeiende supermarkt van Nederland. Hoe weten we steeds meer klanten naar Vomar toe te trekken én ze te behouden? In deze lezing geven Chantal Dane (Vomar Voordeelmarkt) en Michael Petit (Markteffect) verschillende voorbeelden hoe je regionaal, met een relatief klein marketingbudget, het verschil kan maken. Schrijf je in!

31 mei 16.30 uur: De bitcoin: gebakken lucht of een veilige haven?

Vandaag de dag ontkom je er niet aan; de koers van de bitcoin domineert de kranten en de ‘fear of missing out’ neemt alsmaar toe. Maar wat vinden we er nou écht van? Heeft de consument vertrouwen in een goede afloop of blijkt het allemaal te mooi om waar te zijn? De Markteffect Bitcoin Monitor geeft de antwoorden, die Bas de Vries (Markteffect) en Willem Jan Rutgers (Bitvavo) in dit webinar graag met je delen. Schrijf je in!

Discover M(I)E: duik in het Road to MIE-programma en laat je verrassen! 54 gratis sessies op het gebied van Insights, Data Analytics en Data Science. Schrijf je nu in op mie.nl!

It’s all about insights.

Volg M(I)E! op LinkedInTwitterInstagramFacebook

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?