DVJ Insights opent kantoor in Zweden

Door Redactie Daily Data Bytes | 24-11-2022

DVJ Insights breidt zijn activiteiten uit met de opening van een kantoor in Zweden. Het bureau, gevestigd in Nederland, de UK en Duitsland, wil hiermee beter aansluiten bij de Zweedse markt. Met de opening van het kantoor in Helsingborg komt DVJ tegemoet aan de continu groeiende en veranderende behoeftes van zowel lokale als internationale klanten op de Scandinavische markt.

Opening van een kantoor in Helsingborg is in lijn met de verdere groei en het beter kunnen bedienen van de Zweedse en de Scandinavische markt als geheel. De jaarlijkse Europese Brand Growth Studie (een grootschalig onderzoek onder marketeers naar de ingrediënten van merkgroei), is al eerder uitgebreid met de Zweedse markt en geeft inzicht in specifieke behoeften.
Het kantoor in Helsingborg wordt geleid door Client Consultants Pontus Egnér en Henrik Dieden, die met hulp van Project Manager Marketing Johanna Glantz verantwoordelijk zijn voor de opbouw van de business in Zweden.

Henrik Dieden werkte de afgelopen 26 jaar als senior onderzoeker in de marktonderzoekindustrie, zowel aan klant- als bureauzijde. Hij werkte voor GfK, Findus, Aller Media en Unilever/ekaterra. Daarnaast runde hij de afgelopen zes jaar zijn eigen marktonderzoekbureau.
Pontus Egnér is een senior marketeer met 30 jaar ervaring in consumentenonderzoek en marketing & sales aan zowel bureau- als klantzijde bij GfK, en FMCG-bedrijven zoals Cloëtta, Atria en KLS.

Lucas Hulsebos, CEO DVJ Insights, zegt: ‘De afgelopen jaren werkten we met veel Scandinavische klanten. Op basis van deze ervaring realiseerden we ons hoe goed onze innovatieve aanpak past bij de drive in deze markten om nieuw en innovatief onderzoek te doen met een sterke focus op groei. Door het openen van een kantoor in Zweden kunnen we deze klanten nog beter van dienst zijn. We integreerden de Scandinavische markt al in ons Brand Growth-platform, om de behoeften van onze klanten beter te begrijpen. Het nieuwe kantoor in Zweden helpt ons bij het delen van onze kennis en inzichten.’

v.l.n.r.: Henrik Dieden, Johanna Glantz en Pontus Egnér

Auteur: Redactie Daily Data Bytes, Hoofdredacteur Jan Roekens.

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?