DVJ Insights uitgeroepen tot NIMA Marketing Company of the Year

Door Jan Roekens | 13-06-2023

DVJ Insights is door het NIMA uitgeroepen tot Marketing Company of the Year 2022 Medium. Met de NIMA Marketingprijzen worden bedrijven en marketeers beloond die een uitzonderlijke en bijzondere prestatie hebben geleverd, en aantoonbaar het verschil maken op het gebied van maatschappij, economie en duurzaamheid. De uitreiking van de prijs is a.s. donderdag 15 juni tijdens de NIMA Marketing Day.

DVJ Insights werd na plaatsing op een longlist en shortlist genomineerd voor de prestigieuze NIMA Company of the Year-prijs in de categorie medium sized-organisaties. Tijdens een pitch zette CEO en eigenaar Lucas Hulsebos de marketingstrategie van DVJ uiteen voor een vakjury van 15 marketeers en dat leidde tot het winnen van de prijs. Lucas Hulsebos: ‘Onze strategie is gebaseerd op twee belangrijke uitgangspunten. We willen graag het beste onderzoeksbureau zijn en de beste plek voor mensen om te werken. Dat betekent een volledige geïntegreerde marketingorganisatie waarin iedereen bijdraagt aan het vergaren van kennis en het delen hiervan, waarin we allemaal direct werken voor klanten en we samen continu innoveren en optimaliseren. Door deze unieke manier van werken binnen DVJ zijn alle 90 medewerkers ware ambassadeurs van het DVJ Insights-merk.’

Liefde voor het vak

De NIMA-organisatie zegt over de marketingprijzen: ‘De NIMA-prijs is de enige echte marketingprijs van Nederland, waarbij niet alleen naar marketingcommunicatie wordt gekeken, maar naar het gehele organisatieplaatje. Uiteraard wordt ook de liefde voor het marketingvak gevierd.’ Eerdere winnaars van de Marketing Company of the Year award (voorheen bekend als de Dutch Marketing Award) waren o.a. Rituals en bol.com (met wie DVJ intensief samenwerkt).

Beloning

Marieke van Echtelt, Managing Director van DVJ Insights, zegt over het winnen van de prijs: ‘Het is een bijzondere erkenning voor een marketingonderzoeksbureau dat onze eigen interne marketingstrategie door marketingvakgenoten is bekroond met deze prestigieuze onderscheiding. Het is dan ook een beloning voor al het harde werk door de geweldige collega’s die hebben bijgedragen aan het succes. Het is voor mij een bewijs dat we de juiste dingen doen en waarde toevoegen.’

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?