ESOMAR organiseert International Market Research Day
International Market Research Day is just around the corner! Celebrate the power of research and insights over four days and more than 25 events from around the world, organised by regional research associations.
Join us on 3 to 7 May and discover how insights have shaped the global community and is making a better tomorrow.
International Market Research Day 2021 – ESOMAR, the global insights community
Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur
Deze artikelen vind je vast ook interessant
Education Day over onderzoek en data-analyse
Afgelopen donderdag 23 november organiseerden het Data & Insights Network, samen met NIMA, de Education Day, met als onderwerp ‘Data on Research’. Met een zorgvuldig samengesteld programma bood de dag een uitgelezen kans voor verdieping in de nieuwste ontwikkelingen en trends op het gebied van onderzoek en data-analyse. Eerste spreker was Marco Wolters van Abbi…
Bureau Fris en Bee Keen bundelen krachten
Bureau Fris (selecties en onderzoekslocaties) en Bee Keen (selecties), twee bureaus voor kwalitatief marktonderzoek, gaan fuseren. Daarmee ontstaat een nieuwe combinatie, met 45 jaar ervaring in de branche. De naam na de fusie? Bureau Fris. Met Stephanie Groot, 20 jaar ervaring in de branche, en Paulien Ulbrich, die kan bogen op 25 jaar ervaring bij…
Nieuwe kansen in streaming, content en adverteren
In het onlangs verschenen rapport Media Trends and Predictions van Kantar staan voorspellingen voor de media-industrie voor 2024. Ze gaan o.a. over streaming, kijkgedrag, AI en data. De zes mediatrends die volgens Kantar het jaar 2024 zullen bepalen zijn: 1. Streaming, ondersteund door reclame, zal goed gedijen in tijden van inflatie 2023 kenmerkt zich door…