De genomineerden voor D&IN Awards, de vakprijzen voor data- en insights professionals, bureaus en bedrijven die het verschil maken in het vakgebied, zijn bekend! In zeven categorieën gaan 21 genomineerden op voor de ereplaatsen.
De awards worden uitgereikt in zeven categorieën. Per prijs selecteerde een vakjury uit de vele aanbevelingen die vanaf februari binnenkwamen, drie genomineerden voor de eerste plaats. Dit zijn ze:
Data & Insights Bureau van het jaar
- Motivaction
- Online Dialogue
- Miles Research
Data & Insights Company van het jaar
- McDonald’s
- KLM Royal Dutch Airlines
- NVM
Insights Professional van het jaar – Bureauzijde
- Diede Vendrig (Unravel Behavior)
- Lisette Kruizinga-de Vries (DVJ Insights)
- Joey Zeelen (Crowd DNA)
Insights Professional van het jaar – Bedrijfszijde
- Hans Zijlstra (KLM Royal Dutch Airlines)
- Satyam Arora (Philips)
- Neeltje Martens (AS Watson)
Young Talent van het jaar
- Romy Bongers (a.s.r.)
- Meike Nauta (Datacation)
- Demian van Gils (Markteffect)
Data Professional van het jaar
- Buck Verschueren (Markteffect)
- Mark Vroegrijk (DVJ Insights)
- Tom Etienne (Kieskompas)
Insights Scientist van het jaar
- Ilona de Hooge (Wageningen University)
- Aylin Aydinli (Vrije Universiteit Amsterdam)
- Ruth Mugge (TU Delft)
Symposium 23 mei
De genomineerden voor Insights Scientist van het jaar geven op 23 mei een presentatie tijdens een speciaal symposium rondom het topic van de award ‘Sustainable Marketing and Consumer Behavior’, waarna de jury een winnaar kiest.
Bekendmaking 27 juni
De feestelijke bekendmaking van de winnaars en de uitreiking van de prijzen vindt plaats op 27 juni bij Tijn Akersloot in Zandvoort. En daarmee is het Award-feest weer terug waar het ooit begon, aan het strand.
Meer informatie? Aanmelden voor de uitreiking? Dat kan hier!