Het moment van de waarheid: wie winnen de felbegeerde MOAwards dit jaar?
Op vrijdag 25 september is het zover: de winnaars van de MOAwards 2020 worden dan eindelijk bekendgemaakt!
De feestelijke uitreiking vindt plaats van 16.00 – 16.45 uur in De Hallen Amsterdam, maar door de corona-maatregelen is hier beperkt plek. Natuurlijk zorgen we daarom voor een gratis livestream, zodat iedereen de uitreiking alsnog kan volgen en op afstand kan proosten op zijn of haar favoriete vakgenoten!
Meld je nu aan voor de gratis livestream op 25 september.
#moawards #itsallaboutinsights
Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur
Deze artikelen vind je vast ook interessant
Vertrouwen in journalistiek blijft groot (en in Rob Trip, Annechien Steenhuizen en Simone Weimans)
Motivaction heeft voor het derde jaar op rij het vertrouwen in de journalistiek gepeild en aan de cijfers te zien zit het wel goed: 57% zegt het nieuws in algemene zin te vertrouwen en 11% heeft weinig of geen vertrouwen. ▼ Wie de Amerikaanse verkiezingen volgt, zal zo langzamerhand gewend zijn geraakt aan beschuldigingen over…
Fusie Cäsar en Envisia
Segmentatiespecialist Cäsar en onderzoeksbureau Envisia zijn gefuseerd. Partijen behouden voorlopig hun identiteit en voeren gezamenlijke initiatieven en opdrachten uit vanuit een nieuwe werkmaatschappij: The New Horizon. ▼ Cäsar heeft een data- en segmentatieplatform waarmee campagne- en verzorgingsgebieden worden samengesteld, en het biedt online tools aan, waaronder Profielshop en Selectieshop. Het bureau bedient voornamelijk mediabureaus, media-exploitanten…
Synthetische data – aantrekkingskracht en risico
Het vak van insights is verankerd in drie basisprincipes: nauwkeurigheid, objectiviteit en transparantie. Dat zorgt ervoor dat marktonderzoek betrouwbaar en bruikbaar is en vooral ethisch gebeurt. Maar nieuwe technologie neemt die principes in alle enthousiasme niet al te nauw. Dat betoogt Crispin Beale, Group President van Behaviorally. ▼ Synthetische data zijn zo langzamerhand wel bekend….