Hoe vind je de ideale prijs voor een nog niet bestaand product?

Door Jan Roekens | 24-08-2023

Op 12 september houdt Neurensics van 10.00 tot 11.00 uur een webinar over de ideale prijs voor een nieuw product. Sprekers zijn Kai-Markus Mueller (Neurensics), Sandris Murins (founder Scent Camera) en George Boretos (FutureUP). Wat het nieuwe product is? De Scent Camera die geuren vastlegt.

Scent Camera is een revolutionair apparaat waarmee dat het mogelijk maakt om geuren vast te leggen en die op een later moment opnieuw te beleven. Het apparaat is ontwikkeld door een team van wetenschappers in Litouwen. Sandris Murins vertelt over het apparaat en de uitdagingen. Maar hoe ontdek je de ideale prijs voor dit unieke apparaat, vooral wanneer er een nieuwe markt is zonder eerdere verkopen, zonder concurrentie of enig ander referentiepunt? Hoe kunnen de prijzen per land worden gedifferentieerd, rekening houdend met de relatieve kracht en het potentieel van lokale markten? Om deze vragen te beantwoorden werd de hulp van Neurensics en FutureUP ingeschakeld. Tijdens het webinar neemt Kai-Markus Mueller van Neurensics je mee in het onderzoek naar de ideale prijs met NeuroPricing™. George Boretos van FutureUP vertelt over de innovatieve Predictive AI-technologie, waarmee hij prijssuggesties heeft gegenereerd voor andere landen waarvoor nog geen onderzoeksgegevens bestonden.

Het webinar is geheel in het Engels.

Schrijf je in via het formulier en nodig vooral anderen uit.

Inschrijven kan hier.

Neurensics is Kennispartner van Daily Data Bytes

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?