Kaartverkoop voor MIE’24 gestart!
Op 13 en 14 maart 2024 presenteert het Data & Insights Network de state of the art van het vak tijdens de 22ste editie van het MIE. Wie de laatste trends en ontwikkelingen niet wil missen, bestelt nu tickets!
Zet je schrap voor meer dan 80 sessies met topsprekers, prikkelende workshops, silent seminars, round tables en masterclasses over insights, data-science, data-analytics, AI en nog veel meer. Het programma is bijna compleet en het D&IN is druk bezig om alle informatie online te zetten. Bestel nu alvast je ticket om zeker te zijn van een plek op 13 of 14 maart.
Bestel nu je tickets op mie.nl.
Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur
Deze artikelen vind je vast ook interessant
Training ‘AI voor marktonderzoekers’
Ontdek hoe AI jouw werk als marktonderzoeker optimaliseert en efficiënter maakt tijdens de training ‘AI voor Marktonderzoekers‘ van het Data & Insights Network. Leer alles over de nieuwste AI-tools, pas ze direct toe in onderzoek, en verbeter je data-analyse met slimme technologie. Daarnaast komen ook ethiek en privacy aan bod. ▼ De training omvat o.a.:…
Verian wint aanbesteding kwantitatief communicatieonderzoek Rijksoverheid
Onderzoekbureau Verian (voorheen Kantar Public) heeft de raamovereenkomst kwantitatief communicatieonderzoek voor de Rijksoverheid gegund gekregen. Hiermee wordt Verian de komende jaren een van de drie vaste onderzoekpartners voor communicatievraagstukken van ministeries en uitvoerende overheidsinstanties. De raamovereenkomst gaat in op 1 januari 2025. ▼ Dienst Publiek & Communicatie (DPC) van het ministerie van Algemene Zaken beoordeelde…
Synthetische data of synthetische mensen?
Er is veel discussie over de ‘echtheid’ van synthetische data. Ben Jenkins, Co-founder bij het Amerikaanse bureau Sympler, voegt er zijn visie aan toe op Greenbook. Hij is geen AI-basher, zegt hij alvast. Met een staat van dienst in AI-ontwikkeling en implementatie kan dat ook niet. Maar hij is ook geen evangelist. ▼ Jenkins begint…