Louwman & Parqui kiest voor Validators voor verhogen brand salience

Door Jan Roekens | 27-06-2023

Louwman & Parqui heeft na een uitvoerig pitchtraject gekozen voor Validators om de brand salience van verschillende merken te verhogen. Om de communicatie rondom de merken Toyota en Lexus naar een hoger niveau te tillen was Louwman & Parqui op zoek naar een geschikte marktonderzoekpartner.

Validators zal met behulp van Brand Growth-methode merk-, campagne- en creatieonderzoek uitvoeren en koppelen. Datagedreven inzichten en expertise in de automobielsector moeten verder bijdragen aan het versterken van de positie van de diverse merken van Louwman & Parqui.

Bart Massa, Managing Director van Validators Insights: ‘Het winnen van de pitch voor Louwman & Parqui is een geweldige prestatie voor ons team. We zijn enorm trots en verheugd om met zo’n gerenommeerde organisatie een partnership op te mogen bouwen. De plannen voor de diverse merken spreken ons enorm aan, en wij kunnen de handvatten leveren om de verdere ontwikkeling van de merken vorm te geven.’

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?