Nieuwe definitie van groei en impact op het Sprints & Sneakers Festival

Door Jan Roekens | 06-06-2024

Op 30 augustus a.s. vindt in Thuishaven in Amsterdam voor de derde keer het Sprints & Sneakers Festival plaats. Het thema dit jaar is ‘A New Definition of Growth’, en er zijn 17 sprekers geboekt uit het bedrijfsleven en de wetenschap.

Sprekers zijn onder anderen Marco Knitel (ex general manager Uber, co-founder Check) en Matthijs Schouten (hoogleraar filosofie en ecologie en TedX-spreker). Marjam Bahari, een vooraanstaande AI-expert van Google, zal haar expertise delen over de nieuwste ontwikkelingen in kunstmatige intelligentie en de impact op groei. Emilie Oostenbroek, Head of Growth & Experience bij Adyen, vertelt over klantgerichte groeistrategieën en technologische innovaties.

Dit jaar kunnen de deelnemers kiezen uit sessies die verdeeld zijn over vier thematische podia: AI, e-commerce, B2B en Impact. Elk podium biedt inzichten en strategieën gericht op commerciële groei en op impact.

Het festival richt zich op founders, C-level-leiders en sleutelfiguren van snel groeiende bedrijven of bedrijven die juist meer impact willen maken; oftewel: bedrijven die zoeken naar nieuwe groeiperspectieven die verder gaan dan enkel winst.

Reserveren

Early bird-tickets zijn vanaf nu beschikbaar via https://sprintsandsneakers.com/festival. Op de site vind je ook meer informatie over het festival en de sprekers.

Over Sprints & Sneakers

Sprints & Sneakers is een B-corp growth hacking agency uit Amsterdam dat niet alleen bedrijven helpt met groeien maar ook een significante impact wil maken aan de hand van de 17 duurzame ontwikkelingsdoelstellingen van de Verenigde Naties.

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?