Registreer gratis voor het symposium Topic of the Year 2024

Door Jan Roekens | 02-05-2024

Altijd al meer willen weten over praktisch relevant en academisch vernieuwend onderzoek? En dan ook nog in het kader van het D&IN Topic of the Year 2024?  Kom dan op donderdag 23 mei naar House of Watt in Amsterdam waar het gaat om ‘Sustainable marketing and consumer behavior’.

Voor het symposium is een inspirerend middagprogramma samengesteld. Cases uit de praktijk en wetenschappelijke inzichten worden gecombineerd om zo te laten zien hoe marketing kan helpen bij verduurzaming, en welke invloed het heeft op het consumentengedrag. Naast twee sprekers uit de marketingpraktijk komen ook de drie genomineerde sprekers voor de D&IN Scientist of the Year 2024-award aan het woord. Op 27 juni wordt bekendgemaakt wie de award heeft gewonnen.

Programma

13.45 – 14.00 Inloop
14.00 – 14.05 Opening door dagvoorzitter Yvonne van Everdingen
14.05 – 14:35 Vattenfall gaat met ons de diepte in
14.35 – 15.05 Presentatie door spreker uit praktijk

15.30 – 16.00 From the Aisles to the Bin: Understanding Consumer Decisions in Sustainable Food Consumption (Aylin Aydinli – Vrije Universiteit Amsterdam – genomineerde)
16.00 – 16.30 Aantrekkelijke duurzaamheid voor iedereen?  (Ilona de Hooge – Wageningen University – genomineerde)
16.30 – 17.00 Consumeren in een circulaire economie: Hoe kan de voortijdige vervanging van consumentenelektronica worden voorkomen? (Ruth Mugge – TU Delft – genomineerden)17.00 – 17.05 Afsluiting door dagvoorzitter Yvonne van Everdingen
17.05 – 18:15 Borrel

Locatie

Het symposium zal plaatsvinden bij de House of Watt in Amsterdam (dichtbij het Amstelstation).

Bestel nu je gratis* ticket voor het Topic of the Year-symposium

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?