MarketResponse neemt Reputations over

Door Jan Roekens | 21-03-2023

MarketResponse neemt Reputations Content & Campagnes over. Met deze overname wil het bureau een volgende stap zetten naar full-service dienstverlening op het gebied van insights-driven marketing.

CEO Jorgen Botermans van MarketResponse ziet de overname als een voor de hand liggende stap: ‘In onze digitale, globaliserende wereld is heldere en consistente communicatie essentieel. Daarmee laat je zien waar je als merk of organisatie voor staat. Je versterkt de relatie met je doelgroepen en blijft voor hen relevant. Om dit in te vullen kun je niet zonder waardevolle data en inzichten, maar je hebt ook communicatiespecialisten en creatieven nodig om dit te vertalen naar communicatiestrategie en content. Met Reputations aan boord bieden we onze opdrachtgevers precies deze combinatie.’

Ook oprichter Jos Frijters van Reputations wijst op de meerwaarde voor de klant: ‘Onze opdrachtgevers eisen terecht dat de investeringen in marketing en communicatie aantoonbaar positief resultaat opleveren. Als onderdeel van MarketResponse kunnen we nu als geen ander het verschil maken in datagedreven communicatie en contentmarketing. Bovendien voegen we specifieke expertise op het gebied van merkstrategie, reputatiemanagement en visual identity toe aan het portfolio van MarketResponse.’

Jos Frijters treedt toe tot de directie van MarketResponse in de functie van Chief Commercial & Marketing Officer (CCMO). Daarnaast blijft hij eindverantwoordelijk voor Reputations. Beide bedrijven voorzien een snelle integratie. Ze werken al een aantal jaren intensief samen en zijn gevestigd in hetzelfde kantoor in Utrecht. Eerder maakte MarketResponse al de overname van CX-specialist Underlined bekend.

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?