Succesvolle cases op Brand Growth Event van 31 mei

Door Jan Roekens | 24-05-2022

DVJ Insights presenteert het programma van de zesde editie van het Brand Growth Event op dinsdag 31 mei aanstaande. Tijdens het twee uur durende programma worden succesvolle cases van internationale merken gepresenteerd.

Huib van Bockel, oprichter van TENZING, een 100% natuurlijke energiedrank en voormalig Head of Marketing van Red Bull in Europa, vertelt hoe je klanten succesvol kunt beïnvloeden tot koop tijdens het zo belangrijke Moment of Truth. Henny Steiniger, Head of Customer Intelligence & Customer Experience bij MediaMarktSaturn, geeft een uniek inkijkje in hoe Europa’s grootste retailer voor consumentenelektronica customer experience en sustainability inzet voor groei.

Bouwstenen

Het event combineert ook de praktijk met learnings uit de wetenschap. Arne De Keyser, Associate Professor of Marketing aan de EDHEC Business School in Frankrijk vertelt wat customer experience echt inhoudt en presenteert vanuit de studio in Amsterdam de drie belangrijkste bouwstenen vanuit de wetenschap: touchpoints, contexts en qualities.

Europees onderzoek

Jori van de Spijker, Global Commercial Director DVJ, en MOA Insights Professional van het jaar 2021, neemt je mee in de belangrijkste resultaten van het grootste Europese onderzoek naar merkgroei. Tweeduizend marketeers en insights professionals uit 10 Europese landen geven hun visie op merkgroei en wat succesvolle bedrijven doen om het Moment of Truth te beïnvloeden. Tientallen expertinterviews met marketeers en insight managers vullen het onderzoek aan.

Informatie via Programme Brand Growth Event: 31 May 2022 – DVJ Insights : DVJ Insights (dvj-insights.com)

Aanmelden voor deelname aan het event kan via Brand Growth Event 2022 – Stay up to date – DVJ Insights : DVJ Insights (dvj-insights.com)

DVJ Insights is Kennispartner van Daily Data Bytes

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?