Topic of the Year symposium over customer experience
Op 19 mei a.s. vindt in Amsterdam een middagsymposium plaats rond het thema ‘Customer Experience Management in the Digital Age’. Drie wetenschappers delen dan hun kennis over dit onderwerp.
De drie wetenschappers op deze middag zijn Mirella Kleijnen – Vrije Universiteit Amsterdam, Evert de Haan – Rijksuniversiteit Groningen en Anne-Kathrin Klesse – Erasmus Universiteit Rotterdam. Zij strijden bovendien voor de MOAward voor Insights Scientist of the Year 2022. Het symposium vindt plaats in het House of Watt in Amsterdam. Bekijk hier het programma en meld je kosteloos aan voor dit symposium!
Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur
Deze artikelen vind je vast ook interessant
Nominaties DDMA Customer Data Awards 2024 bekend
De genomineerden voor de DDMA Customer Data Awards zijn bekend. In de categorie Innovation strijden FrieslandCampina Professional, Intergamma, Rituals en viaBOVAG.nl om de winst. Op 28 november worden de winnaars bekendgemaakt tijdens DDMA NEXT. ▼ De DDMA Customer Data Awards worden dit jaar voor de 18de keer uitgereikt en ze gaan naar organisaties die het managen…
Ipsos I&O continueert deelname aan raamcontract DPC
Ipsos I&O is vanaf 1 januari 2025 opnieuw onderdeel van het raamcontract kwantitatief communicatieonderzoek als vaste onderzoekpartner voor communicatievraagstukken van ministeries en uitvoeringsorganisaties. ▼ Op 9 oktober jl. ondertekende algemeen directeur Gerben Huijgen (foto) namens Ipsos I&O het raamcontract kwantitatief communicatieonderzoek met de Dienst Publicatie Communicatie (DPC) van het ministerie van Algemene Zaken. Vanaf 1…
Service Management Group neemt Bulbshare over
De Service Management Groep neemt Bulbshare over, een AI-aangedreven platform dat bedrijven met klanten verbindt. Met de overname wil SMG de activiteiten op BX- en CX-gebied uitbreiden. Bulbshare was aanwezig op de AI Summit van september jl., en Kirby Johnson van het bureau komt op 7 november spreken over synthetische data op het Data &…