Bart Kleijn naar Ferro Explore
Ferro Explore heeft een nieuwe senior kwalitatief onderzoeker: Bart Kleijn. Hij is op 1 mei 2023 begonnen. Met zijn komst voegt Ferro ruim 30 jaar ervaring in kwalitatief onderzoek toe aan het bureau.
Bart Kleijn (foto) werkte onder meer bij PQR, bij de afdeling kijk- en luisteronderzoek van de NOS en hij was de afgelopen jaren Client Director bij Mediatest, waar hij zowel kwalitatief als kwantitatief onderzoek uitvoerde. Ferro Explore wil met de komst van Bart Kleijn het team verder versterken.
Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur
Deze artikelen vind je vast ook interessant
Ipsos I&O versterkt merkexpertise met Marieke de Bruin
Op 1 juli is Marieke de Bruin begonnen als Service Line Lead Brand Health Tracking bij Ipsos I&O. In deze rol gaat zij het team aansturen dat zich bezighoudt met merk- en communicatieonderzoek, nationaal en internationaal. ▼ Marieke de Bruin vervulde eerder functies in consultancy, marketing en management bij Nielsen en L’Oréal, en ze was…
Miles Research benoemt Auke Koreman tot projectmanager
Om de groeistrategie verder te versterken, vooral op het gebied van het toepassen van AI binnen marktonderzoek, heeft Miles Research Auke Koreman aangetrokken als projectmanager. ▼ Auke Koreman voltooide een master in new media design aan de Tilburg University. Hij zal zich vooral richten op de verdere ontwikkeling van de AI-portfolio van Miles Research. Eric…
Human8 stelt nieuwe Europese regioleiders aan
Human8 heeft de strategie voor de EMEA-regio aangescherpt met de benoeming van drie regionale Europese leiders. Timo Vandemaele krijgt de leiding over West-Europa, terwijl Paul Child en Anita Janssen verantwoordelijk worden voor respectievelijk Groot-Brittannië en de DACH-regio. De nieuwe leiders rapporteren aan Magali Geens, Managing Director EMEA, die het groeitraject van Human8 als volgt samenvat:…