Eric Landwaart partner Miles Research
Door Redactie Daily Data Bytes | 06-01-2021
Per 1 januari is Eric Landwaart benoemd tot partner bij Miles Research. Hij werkte na een carrière in de financiële sector o.a. bij GfK en Ipsos, vooral in klantgericht management met aandacht voor marketing en innovatie. Met 20 jaar ervaring wil hij zich ‘inzetten om Miles verder te laten groeien’.
Auteur: Redactie Daily Data Bytes, Hoofdredacteur Jan Roekens.
Deze artikelen vind je vast ook interessant
Personalia | 02 maart 2023
Crowdtech benoemt Daniel Nokes tot Managing Director
Daniel Nokes (foto) is per 1 maart begonnen als nieuwe Managing Director bij Crowdtech, dat met Crowdtech Insights een SaaS-platform levert voor online kwalitatief en kwantitatief marktonderzoek. Nokes was al bij eerder bij Crowdtech betrokken en werkte daarna bij The Valley en Ematters. Hij neemt de positie over van Hemmo Vriend, oprichter van Crowdtech, die...
Personalia | 28 februari 2023
MWM2 versterkt de organisatie met Aletta Nijboer en Armin van Oosten
MWM2 breidt de organisatie uit Aletta Nijboer en Armin van Oosten. Aletta Nijboer is begin dit jaar begonnen als senior research consultant. Armin van Oosten begon in januari als Business Development Manager. Aletta Nijboer heeft jarenlang ervaring opgedaan bij verschillende grote bureaus (Research International, Trendbox, TNS Nipo). Armin van Oosten heeft ruim 10 jaar ervaring...
Personalia | 22 december 2022
Sjoerd Pennekamp verlaat Stichting Kijkonderzoek
Sjoerd Pennekamp vertrekt per 1 januari 2023 bij Stichting Kijkonderzoek (SKO). Als directeur was hij sinds 2018 verantwoordelijk voor de kijkcijfers en was hij nauw betrokken bij de opzet van het nieuwe Nationaal Media Onderzoek (NMO). Sjoerd Pennekamp was een van de architecten van het NMO-design. NMO is het eerste bereiksonderzoek ter wereld dat crossmediaal...