Jaleesa Boasman Insights & Innovation-expert bij Beautiful Lives
Jaleesa Boasman is bij Beautiful Lives gestart als Insights & Innovation-expert. Ze gaat zich vooral bezighouden met het ontwerpen, faciliteren een uitwerken van human based designprojecten.
Jaleesa werkt momenteel aan projecten voor ABN AMRO, Euronext en KLM. Ze woont in Amsterdam met een huisgenootje, houdt van sporten (boksen en fitness), lekker eten en (… fun fact…) huizen ontwerpen in Sims.
Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur
Deze artikelen vind je vast ook interessant
Jürgen Warnecke benoemd tot teamleider Financial Services bij Ipsos I&O
Ipsos I&O heeft voormalig Manager Human Data & Insights van Aegon Jürgen Warnecke benoemd tot teamleider Financial Services. Jürgen Warnecke heeft 25 jaar ervaring in marktonderzoek en data-analyse. Hij werkte voor global insights agency SKIM en voor KPN, en stapte vervolgens over naar verzekerings-, pensioen- en bankbedrijf Aegon, waar hij de afgelopen tien jaar verantwoordelijk…
Nieuwe voorzitter en directeur voor VINEX
Wisselingen bij VINEX, de opdrachtgever voor het online bereiksonderzoek. Carla der Kinderen (RTL / Ad Alliance) neemt de voorzittersrol over van Rien van Beemen (Mediahuis). Joris van Lierop wordt de nieuwe directeur van VINEX. Hij neemt deze positie over van Karin Schut, een van de grondleggers van het nieuwe bereiksonderzoek. Nu de nieuwe NMO-organisatie in…
Judith Kramer treedt toe tot managementteam MWM2
MWM2 heeft onlangs Judith Kramer benoemd tot lid van het managementteam. Zij zal de leiding nemen over de afdelingen Panel & Community, het Datalab en Innovatie. Judith Kramer studeerde Communicatiewetenschappen en heeft veel ervaring opgedaan als marktonderzoekster. Sinds 1 januari 2018 is ze werkzaam bij MWM2 als Teammanager Research Panels. Onder haar leiding heeft het…