Kantar benoemt Alexis Nasard tot CEO
Alexis Nasard is per 30 december a.s. benoemd tot CEO van Kantar. Hij volgt Eric Salama op, die Kantar in februari verliet na de afronding van de gedeeltelijke verkoop van WPP aan private equity-firma Bain Capital.
Alexis Nasard staat sinds 2016 aan het roer van Bata en bekleedde daarvoor diverse functies bij Heineken, waaronder die van president van Heineken West-Europa en als CMO (wereldwijd). Hij heeft ongeveer 30 jaar ervaring in FMCG en retail, waarvan 17 jaar bij Procter and Gamble.
Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur
Deze artikelen vind je vast ook interessant
Ipsos benoemt Ponsi Khider en Bonnie Bain op topfuncties
Ipsos heeft Caroline Ponsi Khider benoemd tot Chief Communications en Brand Officer, en Dr. Bonnie Bain tot Global Head of Healthcare. Bain vervangt Michael Spedding, die aan het einde van het jaar met pensioen gaat. Ponsi Khider gaat deel uitmaken van het Global Management Committee en ze rapporteert aan CEO Ben Page. Ze werkt sinds…
Drie nieuwe consultants bij DVJ Insights
DVJ Insights heeft drie nieuwe consultants voor het Global Consultants-team aangetrokken. Met de toevoeging van drie nieuwe medewerkers aan het internationale consultantsteam wil DVJ inspelen op de groeiende en veranderende behoeften van zowel lokale als internationale klanten op het gebied van merkgroei en gebruik van wetenschappelijk onderbouwde en innovatieve onderzoeksmethoden. Pavi Chandrasekaran, die zich bij…