Kantar benoemt Alexis Nasard tot CEO
Alexis Nasard is per 30 december a.s. benoemd tot CEO van Kantar. Hij volgt Eric Salama op, die Kantar in februari verliet na de afronding van de gedeeltelijke verkoop van WPP aan private equity-firma Bain Capital.
Alexis Nasard staat sinds 2016 aan het roer van Bata en bekleedde daarvoor diverse functies bij Heineken, waaronder die van president van Heineken West-Europa en als CMO (wereldwijd). Hij heeft ongeveer 30 jaar ervaring in FMCG en retail, waarvan 17 jaar bij Procter and Gamble.
Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur
Deze artikelen vind je vast ook interessant
Jürgen Warnecke benoemd tot teamleider Financial Services bij Ipsos I&O
Ipsos I&O heeft voormalig Manager Human Data & Insights van Aegon Jürgen Warnecke benoemd tot teamleider Financial Services. Jürgen Warnecke heeft 25 jaar ervaring in marktonderzoek en data-analyse. Hij werkte voor global insights agency SKIM en voor KPN, en stapte vervolgens over naar verzekerings-, pensioen- en bankbedrijf Aegon, waar hij de afgelopen tien jaar verantwoordelijk…
Nieuwe voorzitter en directeur voor VINEX
Wisselingen bij VINEX, de opdrachtgever voor het online bereiksonderzoek. Carla der Kinderen (RTL / Ad Alliance) neemt de voorzittersrol over van Rien van Beemen (Mediahuis). Joris van Lierop wordt de nieuwe directeur van VINEX. Hij neemt deze positie over van Karin Schut, een van de grondleggers van het nieuwe bereiksonderzoek. Nu de nieuwe NMO-organisatie in…
Judith Kramer treedt toe tot managementteam MWM2
MWM2 heeft onlangs Judith Kramer benoemd tot lid van het managementteam. Zij zal de leiding nemen over de afdelingen Panel & Community, het Datalab en Innovatie. Judith Kramer studeerde Communicatiewetenschappen en heeft veel ervaring opgedaan als marktonderzoekster. Sinds 1 januari 2018 is ze werkzaam bij MWM2 als Teammanager Research Panels. Onder haar leiding heeft het…