Kantar benoemt Alexis Nasard tot CEO
Alexis Nasard is per 30 december a.s. benoemd tot CEO van Kantar. Hij volgt Eric Salama op, die Kantar in februari verliet na de afronding van de gedeeltelijke verkoop van WPP aan private equity-firma Bain Capital.
Alexis Nasard staat sinds 2016 aan het roer van Bata en bekleedde daarvoor diverse functies bij Heineken, waaronder die van president van Heineken West-Europa en als CMO (wereldwijd). Hij heeft ongeveer 30 jaar ervaring in FMCG en retail, waarvan 17 jaar bij Procter and Gamble.
Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur
Deze artikelen vind je vast ook interessant
DVJ Insights breidt consultancyteam uit
DVJ Insights voegt vier nieuwe consultants toe aan het global consultants-team. Zij gaan werken bij de kantoren in Duitsland, Nederland, de Nordics en het Verenigd Koninkrijk. DVJ wil op deze manier nog betere op maat gemaakte onderzoeksoplossingen bieden. ▼ De eerste van de vier is Dr. Kai Geertsema. Hij gaat werken vanuit Hamburg. Met 24…
Human8 benoemt Senior Business Development Director in EMEA
Na de aankondiging van een nieuwe regionale structuur in EMEA vorige maand, heeft Human8 een nieuwe Senior Business Development Director aangesteld om het EMEA-managementteam compleet te maken. Arjan Veninga, die eerder een van de internationale klantenteams leidde, zal deze rol per direct op zich nemen. ▼ Arjan Veninga, die al vier jaar bij Human8 werkt,…
Ipsos I&O versterkt merkexpertise met Marieke de Bruin
Op 1 juli is Marieke de Bruin begonnen als Service Line Lead Brand Health Tracking bij Ipsos I&O. In deze rol gaat zij het team aansturen dat zich bezighoudt met merk- en communicatieonderzoek, nationaal en internationaal. ▼ Marieke de Bruin vervulde eerder functies in consultancy, marketing en management bij Nielsen en L’Oréal, en ze was…