Kantar benoemt Alexis Nasard tot CEO
Alexis Nasard is per 30 december a.s. benoemd tot CEO van Kantar. Hij volgt Eric Salama op, die Kantar in februari verliet na de afronding van de gedeeltelijke verkoop van WPP aan private equity-firma Bain Capital.
Alexis Nasard staat sinds 2016 aan het roer van Bata en bekleedde daarvoor diverse functies bij Heineken, waaronder die van president van Heineken West-Europa en als CMO (wereldwijd). Hij heeft ongeveer 30 jaar ervaring in FMCG en retail, waarvan 17 jaar bij Procter and Gamble.
Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur
Deze artikelen vind je vast ook interessant
Ipsos I&O versterkt merkexpertise met Marieke de Bruin
Op 1 juli is Marieke de Bruin begonnen als Service Line Lead Brand Health Tracking bij Ipsos I&O. In deze rol gaat zij het team aansturen dat zich bezighoudt met merk- en communicatieonderzoek, nationaal en internationaal. ▼ Marieke de Bruin vervulde eerder functies in consultancy, marketing en management bij Nielsen en L’Oréal, en ze was…
Miles Research benoemt Auke Koreman tot projectmanager
Om de groeistrategie verder te versterken, vooral op het gebied van het toepassen van AI binnen marktonderzoek, heeft Miles Research Auke Koreman aangetrokken als projectmanager. ▼ Auke Koreman voltooide een master in new media design aan de Tilburg University. Hij zal zich vooral richten op de verdere ontwikkeling van de AI-portfolio van Miles Research. Eric…
Human8 stelt nieuwe Europese regioleiders aan
Human8 heeft de strategie voor de EMEA-regio aangescherpt met de benoeming van drie regionale Europese leiders. Timo Vandemaele krijgt de leiding over West-Europa, terwijl Paul Child en Anita Janssen verantwoordelijk worden voor respectievelijk Groot-Brittannië en de DACH-regio. De nieuwe leiders rapporteren aan Magali Geens, Managing Director EMEA, die het groeitraject van Human8 als volgt samenvat:…