Vanaf 1 juli wordt de eerste wereldwijde All-In Monitor gehouden onder medewerkers in de marketing- en communicatie-industrie. Het onderzoek wil vaststellen hoe het staat met diversiteit en inclusie binnen de branche. Onderzocht wordt hoe divers de branche is samengesteld en hoe medewerkers de aanpak binnen hun eigen organisatie ervaren.
Pak nu de kans en laat je stem horen in de enquête. Het neem zo’n 15 tot 20 minuten van je tijd. Vul de All-In Monitor hier in!
Jouw bijdrage is belangrijk om te zorgen dat we onze branches diverser en inclusiever kunnen maken. Door te weten waar we nu staan, kunnen er actiegerichte verbeterplannen worden gemaakt. De initiatiefnemers meten de ontwikkeling in de tijd en zullen over 18 maanden de All-In Monitor opnieuw uitvoeren.
Alle antwoorden worden anoniem behandeld en kunnen niet naar individuele respondenten herleid worden.
Vul de peiling alsjeblieft in. Dat doen ook de leden van vrijwel alle Nederlandse brancheverenigingen en organisaties: ADCN, bvA, DDA, DDMA, Dutch Marketing Diversity Fund, Effie, GVR, Include Now, Logeion, MOA, MWG, NIMA, Orange Lions, PIM, Screenforce, SIRE en VIA. De link staat nog tot 8 juli open.
Dank voor je medewerking!