Hoe verbind je klantfeedback aan bedrijfsinkomsten?

Door Jan Roekens | 26-07-2022

Customer Experience (CX) is een belangrijke graadmeter voor het succes van een bedrijf. Veel CX-projecten beginnen met de vraag hoe je de NPS of CES in beweging krijgt. Een even belangrijke vraag is: hoe kun je bewijzen dat de financiële voordelen van CX de kosten overtreffen? Daarover ging een webinar van Underlined op 30 juni.

Tijdens het ‘ROI on CX’- webinar op 30 juni jl. gingen Underlined en onderzoeks- en adviesbureau Forrester in op het thema en beantwoordden zij vragen van diverse CX professionals. Het webinar is hier terug te kijken.

Daarnaast heeft Underlined een rapport online staan met essentiële CX-statistieken en 10 belangrijke vragen die CX-leiders moeten beantwoorden om CX-metrics beter te kunnen definiëren, te meten en te gebruiken, en zo CX-verbeteringen te stimuleren.

Underlined nr. 7 in top 50 data science-bedrijven

Tijdens de Data Week NL van eind juni werd de top 50 data science-bedrijven bekendgemaakt. Vorig jaar stond Underlined op plek 20, dit jaar is er een sterke stijging naar nummer 7.

PTTRNS.ai ging er met de winst vandoor, gevolgd door Digital-Power en ElastIQ-Connect.

Underlined is Kennispartner van Daily Data Bytes

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?