Webinar Norstat over werven testgebruikers
Norstat houdt a.s. donderdag 16 november om 16.30 uur een webinar over veel voorkomende rekruteringsfouten bij het werven van testgebruikers. Een interactieve sessie, gericht op best practices.
In het webinar staat TestingTime centraal. Dat ondersteunt UX- en marktonderzoekers van bedrijven, zoals McKinsey, Vodafone, Shell, trivago, British Telecom, Zalando, UBS, Deliveroo en AXA, bij het werven van testgebruikers. Dankzij de Norstat-pool van meer dan 820.000 testgebruikers is het mogelijk om binnen 48 uur elk mogelijk profiel te leveren.
Norstat is Kennispartner van Daily Data Bytes
Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur
Deze artikelen vind je vast ook interessant
Workshop ‘Mobile Apps and Sensors in Surveys’ deelt papers
In maart werd in Washington de 5de workshop ‘Mobile Apps and Sensors in Surveys’ (MASS) gehouden. MASS is een reeks workshops die ongeveer één keer per jaar worden georganiseerd en ze draaien allemaal om mobiele apparaten die onderzoekers in staat stellen om gegevens te verzamelen via ingebouwde sensoren. De sensoren waar het hier om gaat…
Vijf manieren om data te beschermen in AI-tools
Proofpoint, dat zich toelegt op cybersecurity en security awareness, keek vanuit bedrijfsmatig opzicht naar de valkuilen van het gebruik van AI-tools, en dan vooral waar het gaat om data. Dat leverde vijf adviezen op. Vaak bevinden AI-tools zich al in securityplatforms en ondersteunen ze bij de bescherming van mensen en het afschermen van gegevens. Toch…
MRS publiceert AI-richtlijnen
Onderzoekers moeten er niet van uitgaan dat AI het automatische antwoord is op alle onderzoeksvragen, volgens de Engelse Market Research Society (MRS). Daarom heeft de organisatie richtlijnen opgesteld voor gebruik van AI in onderzoek. Het rapport, genaamd The BEST Framework for Gen AI: How and when to build AI into your research processes, biedt een…