Webinar Norstat over werven testgebruikers
Norstat houdt a.s. donderdag 16 november om 16.30 uur een webinar over veel voorkomende rekruteringsfouten bij het werven van testgebruikers. Een interactieve sessie, gericht op best practices.
In het webinar staat TestingTime centraal. Dat ondersteunt UX- en marktonderzoekers van bedrijven, zoals McKinsey, Vodafone, Shell, trivago, British Telecom, Zalando, UBS, Deliveroo en AXA, bij het werven van testgebruikers. Dankzij de Norstat-pool van meer dan 820.000 testgebruikers is het mogelijk om binnen 48 uur elk mogelijk profiel te leveren.
Norstat is Kennispartner van Daily Data Bytes
Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur
Deze artikelen vind je vast ook interessant
MRS publiceert AI-richtlijnen
Onderzoekers moeten er niet van uitgaan dat AI het automatische antwoord is op alle onderzoeksvragen, volgens de Engelse Market Research Society (MRS). Daarom heeft de organisatie richtlijnen opgesteld voor gebruik van AI in onderzoek. Het rapport, genaamd The BEST Framework for Gen AI: How and when to build AI into your research processes, biedt een…
Meer impact met storytelling
Marktonderzoekers maken over de hele wereld gebruik van geavanceerde technologie om insights te verzamelen, en die komen dan terecht in grafieken en tabellen. Simon Arrowsmith, oprichter van Iambic Creative, zet er een eeuwenoude tool naast. Hij schreef er voor Greenbook een artikel over. Kom binnen in de wereld van verhalen. Eeuwenlang zijn verhalen ons belangrijkste…
Podcast over datagedreven werken
Hoe verklein je de kloof tussen data- en business teams en zorg je voor een datagedreven cultuur? Er wordt veel over gesproken maar praktische handvatten ontbreken nog weleens. Job van den Berg maakte er een podcast over. Grotere organisaties hebben vaak moeite met het introduceren van een datagedreven cultuur. Dat blijkt onder andere al twee…