Sensory Congress 2025 – The Sweet Spot: Call for Speakers & Sponsoring nu open!
De wereld van sensorisch onderzoek staat nooit stil. Technologieën worden geavanceerder, methodologieën evolueren, en de impact op consumentengedrag en productontwikkeling is groter dan ooit. Dat maakt Sensory Congress 2025 ‘The Sweet Spot – Where Sensory Science Meets Practice’ dé plek kennis te delen en de brug te slaan tussen wetenschap en praktijk. Noteer alvast: 4 november 2025. ▼…
MIE’25 – For every woman in you – de herpositionering van Hunkemöller
Op het Marketing Information Event van 18 en 19 maart a.s. in Amersfoort, georganiseerd door het Data & Insights Network, laten Astrid Westerveld van Hunkemöller en Marije Bakker van Ruigrok zien hoe onderzoek bijdraagt aan de herpositionering van Hunkemöller. ‘Data en AI bieden waardevolle inzichten, maar niets vervangt direct klantcontact.’ ▼ Hoe weet je of…
MIE’25 – ‘Smart agents maken de EU AI Act toegankelijk’
Op het Marketing Information Event van 18 en 19 maart a.s. in Amersfoort, georganiseerd door het Data & Insights Network, is een van de sprekers Alex Dowdalls (foto), oprichter en partner bij AXVECO BV. Onderwerp? Smart agents! En dan vooral de toepassing in de praktijk. ▼ De presentatie van Alex Dowdalls draagt als titel ‘Transforming…
MIE’25 – ‘The dark side of data & AI’
Op het Marketing Information Event van 18 en 19 maart a.s., georganiseerd door het Data & Insights Network, is een van de sprekers Jaspar Roos (foto onder), CEO van Limpid & Co. Hij praat je bij over ‘The Dark Side of Data & AI: Why Your Analytics Team Has Trust Issues’. Hij deelt een onderzoek…
MIE’25 presenteert twee dagen lang de kracht van data en AI
Op 18 en 19 maart a.s. vindt weer de jaarlijkse editie van het Marketing Information Event MIE) plaats, georganiseerd door het Data & Insights Network. Het wordt gehouden in de Rijtuigenloods in Amersfoort. Thema van het event is de betekenis en de kracht van data en AI. Twee dagen lang kunnen bezoekers meer te weten…
Op zoek naar een specifiek onderwerp?
Gebruik onze slimme zoekfunctionaliteit om snel het artikel te vinden dat je zoekt.
MIE’25 – ‘AI is rewriting the rulebook’
Op het Marketing Information Event van 18 en 19 maart a.s., georganiseerd door het Data & Insights Network, is een van de sprekers Carl Rohde. Zijn bijdrage heeft als titel ‘Generative AI: trends and soft spots in society’. Hij maakt een verhaal over het onderwerp en stelt daarin ook nog wat vragen. Zoals: ‘What do…
MIE’25 – ‘AI isn’t the future, it’s now’
Op het Marketing Information Event van 18 en 19 maart a.s., georganiseerd door het Data & Insights Network, is een van de sprekers Luis Agudelo (foto onder), Principal Data Architect bij DataPebbles. Zijn bijdrage gaat over ‘how tailored AI solutions optimize efficiency, drive smarter decisions, and create real impact—because AI isn’t the future, it’s now.’…
Nomineer nog snel mee voor de Data & Insights Awards 2025
Ook dit jaar reikt het Data & Insights Network weer Awards uit. Awards win je niet zomaar. Het zijn dé vakprijzen voor inspirerende en toonaangevende data & insights professionals, bureaus en companies die het verschil maken in het vakgebied. En…. er kan nog worden genomineerd, maar doet dat wel snel want de nominatietermijn eindigt morgen….
Webinar van de week – Succesvol implementeren van onderzoeksinzichten
Leer in slechts 45 minuten de populaire trainingsonderwerpen van het Data & Insights Network kennen. Schrijf je direct gratis in voor de nieuwe webinar-serie Webinars by the Academy! Tijdens deze korte en praktische webinars word je door experts bijgepraat over onderwerpen die er echt toe doen. ▼ Deze week: 𝗦𝘂𝗰𝗰𝗲𝘀𝘃𝗼𝗹 𝗶𝗺𝗽𝗹𝗲𝗺𝗲𝗻𝘁𝗲𝗿𝗲𝗻 𝘃𝗮𝗻 𝗼𝗻𝗱𝗲𝗿𝘇𝗼𝗲𝗸𝘀𝗶𝗻𝘇𝗶𝗰𝗵𝘁𝗲𝗻 13 februari 2025, 11:00 – 11:45 ‘Impact van onderzoek op de…
Webinar van de week – Design Thinking
Leer in slechts 45 minuten de populaire trainingsonderwerpen van het Data & Insights Network kennen. Schrijf je direct gratis in voor de nieuwe webinar-serie Webinars by the Academy! Tijdens deze korte en praktische webinars word je door experts bijgepraat over onderwerpen die er echt toe doen. ▼ Deze week – Design Thinking: Maak het verschil 6 februari 2025, 11:00 – 11:45 In dit…
MIE’25 – ‘Bijna elke politiezaak heeft nu een digitale component, en dus veel data’
Het Marketing Information Event van 18 en 19 maart a.s., georganiseerd door het Data & Insights Network, heeft als thema ‘Revolutionizing Data & Insights: The Transformative Power of Generative AI’. Een van de sprekers is Dominique Roest (foto), kwartiermaker van TROI NL (Team Rendement Operationele Informatie) bij de politie. Een team waar alles draait om…
Nomineer mee voor de Data & Insights Awards 2025
Ook dit jaar reikt het Data & Insights Network weer Awards uit. Awards win je niet zomaar. Het zijn dé vakprijzen voor inspirerende en toonaangevende data & insights professionals, bureaus en companies die het verschil maken in het vakgebied. En…. er kan nog worden genomineerd! ▼ De Awards 2025 worden uitgereikt in de volgende categorieën: •…