Actueel | 27 maart 2025
27 maart 2025

Apply the EU Act Using ‘Grace’, your AI Act Buddy | 01 April

Join Generative AI Zone and Data & Insights Network for an interactive session on navigating the EU AI Act with the help of ‘Grace’, your AI-powered compliance assistant. ▼ Gain practical insights into the new regulatory framework and explore how AI can support governance within your organization. Date: Tuesday, April 1, 2025 Time: 17:30 – 18:30 Location: Online…

Actueel | 27 maart 2025
27 maart 2025

Education Day Program – Business Model Shifts on Data & Analytics & Marketing

Data & Insights Network is delighted to invite you to the second Education Day, which will take place on April 17, 2025, in Amsterdam. This inspiring afternoon will focus on data analytics and its pivotal role in shaping successful marketing strategies. Given the number of international attendees, the Education Day will be conducted in English….

Actueel | 25 maart 2025
25 maart 2025

Data & Insights Academy in april

In april staan er vier trainingen op het programma van de Data & Insights Network Academy. Ze gaan over datagedreven persona’s, datavisualisatie, infegraphics en verbeteren van datakwaliteit. Stukken voor stuk actuele onderwerpen. De trainingen worden gegeven op het kantoor van het Data & Insights Network en ze staan open voor leden en niet-leden. ▼ 1….

Actueel | 25 maart 2025
25 maart 2025

MIE’25 succesvol – Lezing Michiel Dullaert verkozen tot Best of MIE’25

Vorige week dinsdag en woensdag vond in de Rijtuigenloods in Amersfoort de jaarlijkse editie van het Marketing Information Event (MIE) plaats. Een goed bezocht en succesvol evenement dat twee dagen lang in het teken stond van data, AI en marktonderzoek. Alle lezingen werden beoordeeld door de bezoekers en daaruit kwam een lijst van 10 naar…

Actueel | 13 maart 2025
13 maart 2025

MIE’25 – een programma vol marktonderzoek, data en AI

Volgende week dinsdag 18 en woensdag 19 maart is het weer MIE-time. Het Marketing Information Event, georganiseerd door het Data & Insights Network, staat op die dagen in de Rijtuigenloods in Amersfoort. Aan het omvangrijke en veelzijdige programma is nog een serie presentaties toegevoegd. Wie de nieuwste ontwikkelingen in marktonderzoek, data en AI wil leren…

Actueel | 06 maart 2025
06 maart 2025

MIE’25 – Kruidvat: een stapje duurzamer

Op het Marketing Information Event van 18 en 19 maart a.s. in Amersfoort, georganiseerd door het Data & Insights Network, spreken Gaby Siera van Beautiful Lives en Neeltje Martens van AS Watson over Kruidvat en duurzaamheid. ‘In onze sessie nemen we je mee op klantreis.’ ▼ Wie kent Kruidvat niet? Bij Kruidvat winkelen wekelijks enkele…

Actueel | 06 maart 2025
06 maart 2025

Sensory Congress 2025 – The Sweet Spot: Call for Speakers & Sponsoring nu open!  

De wereld van sensorisch onderzoek staat nooit stil. Technologieën worden geavanceerder, methodologieën evolueren, en de impact op consumentengedrag en productontwikkeling is groter dan ooit. Dat maakt Sensory Congress 2025 ‘The Sweet Spot – Where Sensory Science Meets Practice’ dé plek kennis te delen en de brug te slaan tussen wetenschap en praktijk. Noteer alvast: 4 november 2025. ▼…

Actueel | 06 maart 2025
06 maart 2025

MIE’25 – For every woman in you – de herpositionering van Hunkemöller

Op het Marketing Information Event van 18 en 19 maart a.s. in Amersfoort, georganiseerd door het Data & Insights Network, laten Astrid Westerveld van Hunkemöller en Marije Bakker van Ruigrok zien hoe onderzoek bijdraagt aan de herpositionering van Hunkemöller. ‘Data en AI bieden waardevolle inzichten, maar niets vervangt direct klantcontact.’ ▼ Hoe weet je of…

Actueel | 04 maart 2025
04 maart 2025

MIE’25 – ‘Smart agents maken de EU AI Act toegankelijk’

Op het Marketing Information Event van 18 en 19 maart a.s. in Amersfoort, georganiseerd door het Data & Insights Network, is een van de sprekers Alex Dowdalls (foto), oprichter en partner bij AXVECO BV. Onderwerp? Smart agents! En dan vooral de toepassing in de praktijk.  ▼ De presentatie van Alex Dowdalls draagt als titel ‘Transforming…

Actueel | 27 februari 2025
27 februari 2025

MIE’25 – ‘The dark side of data & AI’

Op het Marketing Information Event van 18 en 19 maart a.s., georganiseerd door het Data & Insights Network, is een van de sprekers Jaspar Roos (foto onder), CEO van Limpid & Co. Hij praat je bij over ‘The Dark Side of Data & AI: Why Your Analytics Team Has Trust Issues’. Hij deelt een onderzoek…

Uncategorized | 27 februari 2025
27 februari 2025

MIE’25 presenteert twee dagen lang de kracht van data en AI

Op 18 en 19 maart a.s. vindt weer de jaarlijkse editie van het Marketing Information Event MIE) plaats, georganiseerd door het Data & Insights Network. Het wordt gehouden in de Rijtuigenloods in Amersfoort. Thema van het event is de betekenis en de kracht van data en AI. Twee dagen lang kunnen bezoekers meer te weten…

Actueel | 25 februari 2025
25 februari 2025

MIE’25 – ‘AI is rewriting the rulebook’

Op het Marketing Information Event van 18 en 19 maart a.s., georganiseerd door het Data & Insights Network, is een van de sprekers Carl Rohde. Zijn bijdrage heeft als titel ‘Generative AI: trends and soft spots in society’. Hij maakt een verhaal over het onderwerp en stelt daarin ook nog wat vragen. Zoals: ‘What do…

Ook de laatste bytes ontvangen?