Genomineerden Klant- en Medewerkerbeleving Awards 2021 bekend

Door Jan Roekens | 13-09-2021

Welke organisaties in Nederland presteerden de afgelopen twee jaar het best op het gebied van klant- en medewerkerbeleving? Dat blijkt op 7 oktober, wanneer Integron (voor de 11de keer) de Beleving Awards uitreikt. Dit jaar staat de bijeenkomst in het teken van de mensgerichte organisatie.

Voor de Beleving Awards zijn 42 organisaties genomineerd in 16 categorieën. In 2019 wonnen onder meer Yes Telecom, ATM, Iselinge Hogeschool en Stichting Rosa Spier Huis een award (in 2020 vond geen uitreiking plaats).

Meer dan 250 organisaties zijn de afgelopen jaren genomineerd en meer dan 75 winnaars stonden er al op het podium.

De klantbeleving-awards zijn verdeeld over acht categorieën. De nominaties komen voort uit ruim 300 door Integron uitgevoerde klantonderzoeken in 2019 en 2020 en zijn gebaseerd op het hoogste gemiddelde klanttevredenheidscijfer en de hoogste Net Promoter Score (NPS) die de mate van aanbevelen aangeeft. Verder is er dit jaar een nieuwe klantbeleving-categorie: de continu feedback awards, bedoeld voor die organisaties die de afgelopen jaren op continue basis feedback verzamelen, structureel en hoog scoren, en/of grote stappen maken. De medewerkerbeleving-awards zijn ook verdeeld over acht categorieën en kent verder dezelfde cijfer- en scorestructuur – maar dan gemeten onder medewerkers. Ook hier is er dit jaar een nieuwe categorie: de continu feedback awards.

Meer informatie over de genomineerden en de uitreiking op www.belevingawards.nl

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?