SWOCC lanceert ‘Merkmodellen: de SWOCC Selectie’ op symposium

Door Jan Roekens | 20-10-2020

Al eerder berichtten wij over het SWOCC Symposium van 5 november a.s. en de mogelijkheid om daar (digitaal) bij te zijn. Tijdens deze middag vindt onder andere de lancering van het vernieuwde SWOCC Modellenboek plaats.

Wat zijn anno 2020 dé modellen op het gebied van marketing, merken en communicatie? ‘Merkmodellen: de SWOCC Selectie’ is een vernieuwde versie van het SWOCC Modellenboek én een online database van merkmodellen die kunnen helpen bij het beantwoorden van merkmanagement-vraagstukken.

Dorkas Koenen (Chief Marketing Officer Rabobank) zal verder ingaan op het gebruik van modellen binnen een marketingafdeling. Daarnaast wordt een van de presentaties verzorgd door Selma Brom, winnaar van de SWOCC Scriptieprijs 2020 en Margot Bouwman (jurylid SWOCC Scriptieprijs). Voor haar masterscriptie aan de Radboud Universiteit in Nijmegen deed Selma onderzoek naar de effecten van betekenisvolle verhalende reclames.

Normaal is het SWOCC Symposium alleen toegankelijk voor begunstigers van SWOCC, maar ter gelegenheid van het 25-jarige jubileum zijn alle geïnteresseerden welkom op dit online evenement, dus ook de lezers van Daily Data Bytes.

Aanmelden kan via SWOCC.

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?