Winnaars GfK Vers Rapport
In de 21ste editie van het GfK Vers Rapport streden dit jaar 15 supermarkten om de eer.
Poiesz wordt het hoogst gewaardeerd binnen het vleessegment, met een score van 7,46. Vorig jaar stond supermarkt Nettorama nog op 1. De 2de plaats wordt gedeeld door Jan Linders en PLUS.
Jan Linders scoort voor de 15de keer het hoogste in de categorie Vers Brood. Nummer 2 is Lidl (dat vorig jaar op 8 stond). Dekamarkt eindigde als 3de.
Lidl is de winnaar in de categorie Groente/Fruit, en is dat al voor de 9de keer. Nettorama werd 2de en Boni 3de.
Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur
Deze artikelen vind je vast ook interessant
Privacy-schendende innovatie…? Nee, bedankt!
Wat is een van de grootste aanjagers van groei? Antwoord: innovatie, en dan vooral productinnovatie. Jaarlijks worden alleen al in de Verenigde Staten 30.000 nieuwe producten gelanceerd. Maar hoe groot is de kans dat de consument dat nieuwe product kiest? En zijn kleine productverbeteringen succesvol of breekt een meer radicale, gedurfde innovatie eerder door? DVJ…
Thuiswerken blijft populair onder werknemers
De Werkgeversenquête 2023, uitgevoerd door I&O Research, in opdracht van het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat, laat zien dat werken vanuit huis populair blijft, fietsvoorzieningen bij werkgevers zijn verbeterd en er vanuit werkgevers actief wordt ingezet op elektrische mobiliteit. Aan de andere kant is de auto nog steeds het meest gebruikte vervoermiddel. Bij een derde…
Amazon wereldwijd favoriete advertentieplatform – Nederland kiest voor bol.com
Volgens Kantars Media Reactions 2023 beschouwen de meeste consumenten wereldwijd advertenties op Amazon als relevant en nuttig. In Nederland is Amazon minder gewaardeerd dan bol.com. Bol.com is daarnaast het favoriete digitale mediamerk van Nederland op de Ad Equity ranking. Onder de marketeers wereldwijd is YouTube naar de top van de ranglijst gesprongen, met een verbetering…