InSites Consulting kondigde vorige week aan dat het zijn boekjaar 2020-2021 afsluit met een inkomstengroei van 10%, goed voor 66 miljoen euro wereldwijd.
Terwijl in EMEA, APAC en de VS even sterke groeipercentages werden opgetekend, realiseerde het bedrijf een aanzienlijk hoger groeipercentage van 16% bij wereldwijde merken versus nationale merken.
Magali Geens, Hoofd van Groeimanagement bij InSites Consulting zegt hierover: ‘Onze kernaanpak is bijzonder effectief voor de groeiende behoefte van merken om dicht bij de consument te blijven nu de pandemie grote verschuivingen in consumentengedrag heeft veroorzaakt. Ons succes onder wereldwijde merken is gegroeid doordat we onze klantrelaties in alle hoeken van de wereld hebben verdiept.’
Na overnames in het Verenigd Koninkrijk (Join the Dots) en Azië (ABN Impact en Answer Global), en een strategisch partnerschap in Latijns-Amerika (Provokers), wil InSites Consulting de komende jaren verder uitbreiden via buy-and-build, waarbij de nadruk ligt op geografische expansie om het consumer-centricity-aanbod te versterken.