UmbrellaBrand Group, moederbedrijf van onder meer MarketResponse en 4orange, neemt een minderheidsbelang in The AccelerationGroup.
Door het nemen van een belang krijgt The AccelerationGroup direct toegang tot de data, tooling en expertises van de UmbrellaBrand-bureaus.
Voor de UmbrellaBrand Group past deze deelneming in de strategie om een volledig portfolio aan full service-marketingdiensten te bieden op het gebied van data science, insights en consultancy.
Jorgen Botermans, ceo UmbrellaBrand Group: ‘Onze bedrijven bieden complementaire dienstverlening en tooling die onze opdrachtgevers in staat stellen om fact-based strategische beslissingen te nemen. Toch zien we onze opdrachtgevers regelmatig worstelen met de vraag: ‘hoe implementeren we dit nu snel en effectief in onze organisatie en hoe boeken we snel concrete resultaten?’ Met de consultants van The AccelerationGroup bieden we hiervoor de ideale oplossing. Zij zijn perfect in staat die transitie te begeleiden én zorgen voor executiekracht.’
Pieter Plaisier, partner AccelerationGroup, zegt dat de focus van ondernemingen nog te vaak ligt op het werven van nieuwe klanten. ‘Het enorme potentieel van bestaande klanten blijft een ondergeschoven kindje. Juist daar biedt deze nieuwe combinatie meerwaarde. Klantdata zijn vaak onvolledig en versnipperd in een organisatie aanwezig. Met hulp van UmbrellaBrand scheppen we in een digitaal proces heel snel overzicht, creëren we een 360° klantbeeld en kunnen we klantprofielen verrijken met externe data.’