InSites Consulting, dat zich wil herpositioneren als wereldwijd ‘consumer centricity’ agency, kondigt de oprichting aan van een wereldwijd Solutions Office, geleid door Prof. Dr. Niels Schillewaert.
Na een versnelde groei, zowel organisch (10%, juni 2021) als niet-organisch (overname van zes bureaus in de afgelopen drie jaar), wil InSites Consulting haar positionering verbreden van ‘consumer insight’ naar ‘consumer centricity’ agency.
‘We willen uitgroeien tot een groep die een tech-enabled consulting-propositie aanbiedt en zo uiteindelijk bedrijven helpt om consumer-centric te werken, dus de klant centraal te stellen. We zien dat merken meer consumer-centric willen zijn, maar dat ze worstelen met de praktische uitvoering. Ons veelzijdige portfolio van oplossingen helpt de kloof te dichten tussen de empathie, de relevantie en de ervaring van de consument door middel van onze ‘consumer connect’-oplossing, onze collaboratieve community-formats, en ons hedendaagse trackingaanbod’, zegt Niels Schillewaert.
De kersverse afdeling is verantwoordelijk voor de volledige solutions-portefeuille van InSites, met inbegrip van eigen technologie en consumentennetwerkcapaciteiten, insight consulting (waarbij insight communities en creative crowdsourcing centraal staan) en strategische transformatie (zoals de Culture + Trends-propositie).
‘Innovatie zat altijd al in ons DNA, maar in combinatie met technologie wordt het belangrijker dan ooit. We hebben eigen software ontwikkeld voor onze insight communities, insight activation en consumer empathy. Onlangs begonnen we met de bèta-test van een dynamische matchmaking tool, die executives in staat te stelt gemakkelijk in contact te komen met consumenten,’ zegt Annelies Verhaeghe, Head of Platform Innovation bij InSites Consulting.
InSites Consulting is kennispartner van Daily Data Bytes. Word ook kennispartner en bereik onze lezers via web, socials en nieuwsbrief met jouw content. Neem contact op met Tjitske Buurman voor meer informatie.