Ruigrok NetPanel introduceert de Pitstop

Door Jan Roekens | 21-07-2020

Ruigrok NetPanel heeft een nieuw product ontwikkeld, genaamd Pitstop. ‘Dé manier om erachter te komen wat jouw doelgroep wil, is door uitgebreid onderzoek te doen. Maar we snappen dat je daar niet altijd de tijd en het budget voor hebt. Daarom hebben wij Pitstop ontwikkeld, een snelle en kostenefficiënte manier om inzicht te krijgen in je doelgroep’, aldus Ruigrok NetPanel.


“Op basis van onze jarenlange ervaring hebben wij een speciale onderzoeksopzet ontwikkeld waardoor je snel inzicht kunt krijgen in je doelgroep: Pitstop. Met Pitstop kun je op een snelle manier zowel kwalitatieve als kwantitatieve inzichten verkrijgen. Dit is ideaal voor een snel ontwikkelingstraject en sluit aan bij de agile manier van werken. Zo krijg je betrouwbare inzichten, waarop jij je keuzes en beslissingen kunt baseren. Men krijgt kwalitatieve inzichten door middel van zes interviews. Voor ons kwantitatief onderzoek verzorgen wij een steekproef van minimaal 500 deelnemers”, aldus het bureau.

Bron: persbericht Ruigrok NetPanel, juli 2020

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?